Аннотації

Автор(и):
Федусенко О.В., Федусенко А.О., Доманецька І.М.
Автор(и) (англ)
Fedusenko Olena, Fedusenko Anatoly , Domanetska Irina
Дата публікації:

02.10.2017

Анотація (укр):

Стаття присвячена питанням розробки загальної концептуальної моделі інформаційної системи, призначеної для дистанційного адаптивного навчання. Запропоновано використовувати у такій системі граф дисциплін, який включає в себе графи кожної окремої дисципліни, що поділені на змістовні модулі та теми. Крім того, дана модель включає в себе моделі студентів та підсистему перевірки знань. Дана підсистема обов‘язково містить відкриті питання, оскільки саме вони надають найбільш якісну інформацію про рівень знань кожного зі студентів. Означена інформаційна система може бути використана як в освітніх закладах різного рівня акредитації, так і для дистанційного навчання. Використання запропонованої системи дозволить підвищити якість освіти за рахунок адаптації освітньої програми під індивідуальні потреби кожного студента.

Анотація (рус):

Статья посвящена вопросам разработки общей концептуальной модели информационной системы, предназначенной для дистанционного адаптивного обучения. Предлагается использовать в такой системе граф дисциплин, который включает в себя графы каждой отдельной дисциплины, разделенные на модули и темы. Кроме того, данная модель включает в себя модель студента и подсистему тестирования, которая обязательно содержит открытые вопросы, поскольку именно они показывают наиболее качественную информацию об уровне знаний каждого из студентов. Данная информационная система может быть использована как в образовательных учреждениях разного уровня аккредитации, так и для дистанционного обучения. Использование предложенной системы позволит повысить качество образования за счет адаптации образовательной программы под индивидуальные потребности каждого студента.

Анотація (англ):

The article is devoted to the development of a general conceptual model of an information system designed for distance adaptive learning. The authors propose to use a graph of disciplines in such a system, which includes graphs of each separate discipline, which are divided into content modules and themes. In addition, this model includes student models and a subsystem of knowledge validation. This subsystem necessarily contains open questions, because they provide the most qualitative information about the level of knowledge of each student, to check the answers proposed to use the method of shingle. As a database in this system, the authors suggest using a graph database. The indicated information system can be used both in educational institutions of different levels of accreditation and for distance learning. The use of the proposed system will improve the quality of education through the adaptation of the educational program to the individual needs of each student.

Література:

  1. Федусенко О.В., Цюцюра М.І., Федусенко А.О., Цюцюра С.В. Розробка адаптивної системи контролю знань з відкритими питаннями // Управління розвитком складних систем. – Київ,- 2016. – Вип. 28. – С. – 129 – 135.
  2. Федусенко О.В., Хроленко В.М., Федусенко А.О., Доманецька І.М. Остапенко А.О. Розробка адаптивної системи контролю знань з відкритими питаннями // Международный научный журнал ActaUniversitatisPonticaEuxinus. Специальный выпуск. ХІ международная конференция «Стратегия качества в промышленности и образовании», Варна, Болгария – 2015, С. – 495-500с
  3. Кухаренко В.М. Дистанційне навчання : Умови застосування. Дистанційний курс : навч. Посібник / За ред.. В.М. Кухаренка, 3-у вид. / В.М. Кухаренко, О.В.Рибалко, Н.Г.Спротенко – Харків : НТУ «ХПІ», «Торсінг», 2002. – 320с.
  4. Морзе Н.В., Глазунова О.Г. Критерії якості електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання// Інформаційні технології в освіті. – 2009. – №4. –  С. 63 – 76.
  5. Олійник В.В. Дистанційна освіта за кордоном та в Україні: стислий аналітичний огляд / В. В. Олійник // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2002.-№3.-С. 42-51
  6. Полат Е.С. Педагогіческие технологи дистанционного обучения: учебное пособие для студ. высш. учеб. Заведений / Е. С. Полат, М.В. Моисеева, А.Е. Петров и др. [Под ред. Полат Е.С.] – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 400 с.
  7. Хуторской А.В. Дистанционное обучение и его технологи [Електронный ресурс] / А.В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2005. – Режим доступу: http:www.eidos.ru|journal/2005/0910-18.htm.
  8. Федусенко О.В., Єрукаєв А.В. Застосування продукційних правил для реалізації генетичного алгоритму // Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences, IV(12), Issue: 110, 2016pp.31-34
  9. Федусенко, О. В, Рафальська О.О. Системи управління навчальним процесом студентів з розгалуженою організацією дистанційного навчання у вищому навчальному закладі, // Управління розвитком складних систем. – Київ,- 2013. – Вип. 13. – С. – 162 – 165.
  10. Федусенко О.В., Рафальська О.О. Розробка загальної концептуальної моделі дистанційного розгалуженого курсу// Управління розвитком складних систем.. – 2011. – Вип. 8. С. – 92 – 95.
  11. Dominguez-Sal D., Urbon-Bayes P., Gimenez-Vano A., Gomez-Villamor S.,  Mart nez-Bazan N., Larriba-Pey J.L. Survey of graph database performance on  the HPC scalable graph analysis benchmark. Proceedings of the 2010 int. conf.  on Web-age information management (WAIM'10). Berlin, Heidelberg, Springer-Verlag, 2010, pp. 37–48.
  12. Бартенев М.В., Вишняков И.Э. Разработка языка запросов к графовому хранилищу биллинговой информации. Инженерный журнал: наука и инновации, 2014, вып. 11.

 

References:

  1. Fedusenko, O.V., Tsyutsura, M.I., Fedusenko, A.O., Tsyutsura, S.V. (2016). Development of an adaptive system of knowledge control with open questions. Management of the development of complex systems. Kyiv, KNUBA: 28, 129–135.
  2. Fedusenko, O.V., Khrolenko, VM, Fedusenko, A.O., Domanetska, I.M. Ostapenko, A.O.(2015). Developing an adaptive system for controlling knowledge with open questions. International scientific journal ActaUniversitatisPonticaEuxinus. Special issue. XI International Conference "Quality Strategy in Industry and Education", Varna, Bulgaria, 495-500.
  3. Kukharenko, V.M. (2002). Distance Learning: Conditions of use. Distance course: teach. Manual / Ed V. Kukharenko, 3rd ed. / V.M. Kukharenko, O.V. Rybalko, N.H. Sprotenko. Kharkov: NTU "HPI", "Torsinh", 320.
  4. Morse, N.V., Glazunov, A.G. (2009). Criteria for quality e-learning courses developed based on distance learning platforms // Information technologies in education, 4, 63–76.
  5. Olіynik, V.V. (2002). Distance education abroad in Ukraїnі: short analitic look around / V.V. Olіynik // principals, lіtseyu, gіmnazіi, 3, 42-51.
  6. Polat, E.S.(2006). Pedagocal distance learning technologies: textbook for students. Executive. Proc. Institutions / E.S. Polat, M. Moses, A.E. Petrov et al. [Ed. Polat ES]. M.: Publishing center "Academy", 400.
  7. The farm AV Distance learning and technology [electronic resource] / AV The farm // Internet magazine "Eidos". Mode of access: http: www.eidos.ru | journal / 2005 / 0910-18.htm.
  8. Fedusenko, O.V., Yerukaiev, A.V. (2016). The use of production rules to implement the genetic algorithm. Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences, IV(12), Issue 110, 31-34
  9. Fedusenko, O.V., Rafalskaya, O.O. (2013). Management Systems for Students with Extended Distance Learning Organization at Higher Educational Institutions. Management of development of complex systems, 13, 162–165.
  10. Fedusenko, O., Rafalskaya, O. (2011). Development of a general conceptual model of the distance-intensive course. Management of development of complex systems, 8, 92–95.
  11. Dominguez-Sal, D., Urbon-Bayes, P., Gimenez-Vano, A., Gomez-Villamor, S., Mart nez-Bazan, N., Larriba-Pey, J.L. (2010). Survey of graph database performance on  the HPC scalable graph analysis benchmark. Proceedings of the 2010 int. conf.  on Web-age information management (WAIM'10). Berlin, Heidelberg, Springer-Verlag, 2010, pp. 37–48.
  12. Bartenev, M.V., Vishnyakov, I.E. (2014). Development of the query language for the graph storage of billing information. Engineering Journal: Science and Innovation, 11.