Аннотації

Автор(и):
Войтушенко А.А.
Автор(и) (англ)
Voitushenko Anastasiia
Дата публікації:

20.10.2017

Анотація (укр):

Наведено концептуальна модель випуску інноваційного продукту, що базується на креативному потенціалі команди проекту. Розглянуто принципи формування креативного потенціалу колективу. Визначено поняття латерального мислення та його роль в формуванні креативного потенціалу команди. Досліджено поняття компетентності, її складові та взаємозв’язок між ними, а також їх вплив на формування креативного потенціалу команди проекту.

Анотація (рус):

Приведена концептуальная модель выпуска инновационного продукта, основанная на креативном потенциале команды проекта. Рассмотрены принципы формирования креативного потенциала коллектива. Определено понятие латерального мышления и его роль в формировании креативного потенциала команды. Исследовано понятие компетентности, ее составляющие и взаимосвязь между ними, а также их влияние на формирование креативного потенциала команды проекта.

Анотація (англ):

The article presents a conceptual model for the production of an innovative product, based on the creative potential of the project team. The principles of forming creative potential of the collective are considered. The notion of lateral thinking and its role in forming creative potential of the team are determined. The concept of competence, its components and interconnection between them, as well as their influence on the formation of creative potential of the project team is investigated.

Література:

  1. Макаренко О.Г. Креативный менеджмент: учебное пособие / О.Г. Макаренко, В.Н. Лазарев. – Ульяновск: УлГТУ, 2011. – 154 с.
  2. Бушуев С.Д., Бушуева Н.С., Бабаев И.А., Яковенко В.Б., Гриша Е.В, Дзюба С.В., Войтенко А.С. Креативные технологии управления проектами и программами: Монография. – К.: «Саммит-Книга», 2010. – 768 с
  3. Пивоварова О. Латеральне мислення і методи його розвитку / О. Пивоварова // Філософія освіти. – 2006. – №1 (3). – С.24–34.
  4. Боно, Эдвард де. Латеральное мышление. – СПб: Питер Паблишинг, 1997. – 320 с.- (Серия «Мастера психологии»).
  5. Курмишева Н. Креативність як складова компетентності педагогічного працівника / Н. Курмишева // Педагогічні науки. – 2015. – Вип. 64. – С. 23-28. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_7.
  6. Білецька К. Засади формування креативного лідера як менеджера нового покоління / К. Білецька // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – 2015. – № 4. – С. 58-64. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2015_4_11.
  7. Друкер П. Задачи менеджмента в ХХІ веке / П. Друкер. – М. : Издат. дом «Вильямс», 2000. – 215 с.
  8. Войтушенко А.А. Розвиток креативного потенціалу колективу як фактор впливу на ефективну роботу підприємства [Текст] / А.А. Войтушенко, С.Д. Бушуєв // Управління розвитком складних систем. – 2017. № 29.
     – С. 34 –
    39.
  9. Дацко М. Аналіз моделей життєвого циклу проектів галузі інформаційних технологій / М. Дацко, Г. Семенів // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львів. нац. ун-т ім. І. Франка ; редкол.: С. М. Панчишин [та ін.]. – Львів, 2008. – Вип. 18 : Проблеми економічної кібернетики. С. 6369.
  10. Черезова І. О. Комунікативна компетентність як інтегральна якість особистості / І. О. Черезова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. 2014. Вип. 1(1). – С. 103107. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_
  11. Individual Competence Baseline for Project, Programme & Portfolio Management [Text]; 4th Version. – International Project Management Association, 2015. – 415 p.

 

References:

  1. Makarenko, O.G., Lazarev, V.N. (2011). Creative management: tutorial. Ulyanovsk: Ul'GTU, 154.
  2. Bushuyev, S.D., Bushueva, N.S., Babayev, I.A., Yakovenko, V.B., Grisha, E.V., Dzyuba, S.V., Voitenko, A.С. (2010). Creative technologies for project and program management: Monograph. K .: "Summit Book", 768.
  3. Pivovarova ,O. (2006). Lateral thinking and methods of its development. Philosophy of education, 1 (3), 24-34.
  4. Bono, Edward de. (1997). Lateral thinking. St. Petersburg: Peter Publishing, 320.- (Series of "Masters of Psychology").
  5. Kurmysheva, N. (2015). Creativity as a component of the competence of a pedagogical worker. Pedagogical sciences, 64, 23-28. Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_7.
  6. Biletska, K. (2015). The principles of forming a creative leader as a manager of a new generation. Economic Journal of the East-European National University named after Lesya Ukrainka, 4, 58-64. Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2015_4_11.
  7. Drucker, P. (2000). Management Challenges in the 21st Century. M.: Published. House Williams, 215.
  8. Voitushenko, Anastasiia & Bushuyev, Sergiy. (2017). Reative potential as a factor of influence on the effective work of collective. Management of Development of Complex Systems, 29, 34-39 [in Ukrainain]..
  9. Datsko, M. (2008). Analysis of models of the life cycle of projects in the field of information technology / M. Datsko, G. Semenov // Formation of a market economy in Ukraine: Sciences. save / Lviv nats Un-t them. I. Frank; rare: S. M. Punchyshyn [and others]. Lviv, 18, 63-69.
  10. Cherezova, I.O. (2014). Communicative competence as an integral quality of personality. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series: Psychological Sciences, 1 (1), 103-107. Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_
  11. Individual Competence Baseline for Project, Program & Portfolio Management [Text]; 4th version. – International Project Management Association, 2015, 415.