Аннотації

Автор(и):
Русан Н. І., Войтенко О. С.
Автор(и) (англ)
Rusan Nadiia, Voitenko Oleksandr
Дата публікації:

08.02.2021

Анотація (укр):

Уміння розпізнати, що відчуває колега чи підлеглий, і правильно відреагувати на його емоції необхідно в багатьох сферах: від торгівлі до громадської діяльності. На конференції Global Nexus, присвяченій емоційному інтелекту, Даніель Гоулман підкреслив, що менеджери тепер мають дивитися на реляційну сторону лідерства. На цій же конференції його колега Енні Маккі зробила висновок, що сучасний лідер має бути уважним, співчутливим і надійним. Проєктні менеджери можуть володіти всіма можливими навичками, але, якщо основне ставлення до самих себе та інших є недосконалим, тоді керівники не досягнуть цілісності й автентичності, що є суттєвим для сучасних лідерів. Альберт Мехрабіан встановив у своїх дослідженнях, що слова передають лише 7% повідомлення. Решта доставляється через невербальне спілкування. Люди дуже чутливі до енергії, яку вони отримують від інших людей – звідси безсумнівна важливість резонансу. Якщо керівник говорить одне, а його тіло проявляє щось інше. Якщо проєктні менеджери є непослідовними, то вони не зможуть досягти ефекту, щоб за ними слідували співробітники. Необхідно зазначити відмінність між «поштовхом» реактивних змін, нав’язаним організаційною необхідністю, і «тягою» проактивних змін, зроблених окремим лідером, як вибір саморозвитку. Існує консенсус як науковців, так і практиків, який полягає у необхідності перейти від транзакційного керівництва – лідерство через «командування та управління» до трансформаційного лідерства – коли керівники створюють умови завдяки власним проявам поведінки. Щоб створити затребуваний продукт або послугу, потрібно добре знати тих, хто буде ним користуватися. Загальні характеристики цільової аудиторії: стать, вік і професія – безсумнівно важливі, але для кращих компаній на ринку цієї інформації про клієнта явно недостатньо. Для цього потрібна емпатія – здатність співпереживати іншій людині, уміння поставити себе на її місце. Саме цьому присвячена стаття. Досліджено: ключову роль емпатії в управлінні проєктами; сутність емпатії та її види; побудовано карту емпатії; розроблено аспекти емоційно інтелектуальної команди; застосовано емоційний інтелект для різних видів команди.

Анотація (рус):

Анотація (англ):

The ability to recognize what a colleague or subordinate is feeling and to respond properly to his emotions is necessary in many areas, from trade to community service. At the Global Nexus Conference on emotional intelligence, Daniel Goleman stressed that managers must now look at the relational side of leadership. At the same conference, his colleague Annie Mackie concluded that today's leader must be attentive, compassionate and reliable. Project managers may have all the skills in the world, but if the basic attitude towards themselves and others is imperfect, then managers will not achieve the integrity and authenticity that is essential for today's leaders. Albert Mehrabian found in his research that words convey only 7% of a message. The rest is delivered through non-verbal communication. People are very sensitive to the energy they receive from other people - hence the undoubted importance of resonance. If the leader says one thing and his body shows something else. If project managers are inconsistent, they will not be able to achieve the effect of being followed by employees. It is important to note the difference between the "push" of reactive change imposed by organizational necessity and the "thrust" of proactive change made by an individual leader as a choice of self-development. There is a consensus among both academics and practitioners that there is a need to move from transactional leadership - leadership through “command and control” to transformational leadership - when managers create the conditions through their own behaviors. To create the desired product or service, you need to know well who will use it. The general characteristics of the target audience: gender, age and profession - are certainly important, but for the best companies in the market, this information about the client is clearly insufficient. This requires empathy - the ability to empathize with another person, the ability to put yourself in her place. This is what this article is about. Researched: the key role of empathy in project management; the essence of empathy and its types; built a map of empathy; aspects of emotionally intellectual team are developed; emotional intelligence is applied to different types of teams.

Література:

  1. Дейв Грэй. Лиминальное мышление. ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2017. 216 с.
  2. Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Диагностика уровня поликоммуникативной эмпатии. Изд-во Института психотерапии, 2002. C. 153-156.
  3. Етичне та ефективне управління. URL: http:// www.edudemo.home.pl/biblioteka /gz.
  4. Карл Р. Роджерс. Становление личности. Взгляд на психотерапию. Эксмо-Пресс, 2001. 258 с.
  5. Марченко В. М. Рівні самоорганізації трудового колективу в процесі злиття. Формування ринкових відносин в Україні. 2010. № 5. С. 192–196.
  6. Нюстром Дж. В. Руководство и наделение властью / Дж. В. Нюстром, К. Дэвис. Санкт-Петербург: Питер, 2000. С. 177-202.
  7. Р. Дж. Стернберг, Дж. Б. Форсайт, Дж. Хедланд. Практический интеллект, 2002. 272 с.
  8. Романовський О. Г., Пономарьов О. С., Лавреньєва А. О. Психологія управління: навч. посіб. Харків, 2001. 161 с.
  9. Савенков А. И. Эмоциональный u социальный интеллект как предикторы жизненного ycnexa. Вестник практической психологии образования. 2006. № 1 (6). С. 30–39.
  10. Сайт «Forbes». Глава Microsoft Сатья Наделла: світ змінює три технології і трохи емпатії. URL: https://www.forbes.ru/tehnologii/350973-glava-microsoft-satya-nadella-mir-izmenyat-tri-tehnologii-i-nemnogo-empatii.
  11. Сайт «Leosvit». Як зрозуміти, що важливо вашим клієнтам. URL: https://leosvit.com/art/empathy-map.
  12. Снесарева Е. В., Скриптунова Е. М. Развитие эмоционального интеллекта руководителя для совершенствования управления в бизнесе. Менеджмент сегодня, 2007. № 6. С. 344-353.
  13. Яковлева Е. Л. Эмоциональные механизмы личностного и творческого развития. Вопросы психологии. 1997.
    № 4. С. 20–27.
  14. Jean Decety, William Ickes. The social neuroscience of empathy (social neuroscience). MIT Press, 2011. 272 p.
  15. Martin L. Hoffman. Empathy and moral development: implications for caring and justice. Cambridge University Press, 2001. 342 p.
  16. Muller R., Turner J. R. The impact of principal-agent relationship and contract type on communication between project owner andmanager. International journal of project management 23 (5), 2005. Р. 398–403.

References:

  1. Gray, Dave. (2017). Liminal thinking. LLC "Mann, Ivanov and Ferber", 216.
  2. Fetiskin, N.P., Kozlov, V.V., Manuilov, G.M. (2002). Diagnosis of the level of polycommunicative empathy. Published by the Institute of Psychotherapy, 153-156.
  3. Ethical and effective management. [Electronic. resource]. Access mode: http: // www.edudemo.home.pl/biblioteka / gz.
  4. Rogers, Carl R. (2001). Formation of personality. A look at psychotherapy. Exmo-Press, 258.
  5. Marchenko, V.M. (2010). Levels of self-organization of the workforce in the process of merger. Formation of market relations in Ukraine, 5, 192–196.
  6. Nystrom, J.W., Davis, K. (2000). Leadership and empowerment. St. Petersburg: Peter, 177-202.
  7. Sternberg, R.J., Forsythe, J.B, Hedland, J. (2002). Practical intelligence, 272.
  8. Romanovsky, O.G., Ponomarev, O.S., Lavrenyeva, A.O. (2001). Psychology of management: textbook. Kharkiv, 161.
  9. Savenkov, A.I. (2006). Emotional and social intelligence as predictors of vital success. Bulletin of practical psychology of education, 1, (6), 30-39.
  10. Forbes website. Microsoft head Satya Nadella: the world is changing three technologies and a little empathy [Electronic resource]. Access mode:  https://www.forbes.ru/tehnologii/350973-glava-microsoft-satya-nadella-mir-izmenyat-tri-tehnologii-i-nemnogo-empatii.
  11. Leosvit website. How to understand what is important to your customers. [Electronic resource]. Access mode: https://leosvit.com/art/empathy-map.
  12. Snesareva, E.V., Skriptunova, E.M. (2007). Development of emotional intelligence of the leader to improve management in business. Management today, 6, 344–353.
  13. Yakovleva, E.L. (1997). Emotional mechanisms of personal and creative development. Questions of psychology, 4, 20–27.
  14. Decety, Jean, Ickes, William. (2011). The Social neuroscience of empathy. MIT Press, 272.
  15. Hoffman, Martin L. (2001). Empathy and moral development: implications for caring and justice. Cambridge University Press, 342.
  16. Muller, R., Turner, J.R. (2005). The impact of principal-agent relationship and contract type on communication between project owner and manager. International Journal of Project Management, 23 (5), 398–403.