Аннотації

Автор(и):
І.П.Покотилов
Дата публікації:

28.01.2011

Анотація (укр):

Розглянуто основні зовнішні і внутрішні фактори, які визначають передумови реалізації ефективних проектів перевезень національним морським транспортом. Запропоновано методи і напрямки маркетингового аналізу проектів послуг перевезення.

Анотація (рус):

Рассмотрено основные внешние и внутренние факторы, определяющие предпосылки реализации эффективных проектов перевозок национальным морским транспортом. Предложены методы и направления маркетингового анализа проектов услуг перевозки.

Анотація (англ):

The article discusses the basic external and internal factors that determine the preconditions for the realization of effective transportation projects national sea transport. The methods and areas of marketing analysis of transportation services.

Література:

  1. Богоявленська Ю. Проектний аналіз: Навчальний посібник/ Ю.Богоявленська. – К.: Кондор, 2004. – 336 с.
  2. Всё о торговом флоте Украины. 2008.

Справочник. – Одесса: Порты Украины, 2008. – 188 с.

  1. Бєлова Н.М. Порівняльний аналіз проектів стратегій судноплавної компанії//www.nbuv.gov.ua
  2. Проектный анализ: теоретические основы оценки проектов на морском транспорте /под ред. Лапкиной И.А. Учебное пособие. - Одесса: Феникс, 2008. – 416 с.
  3. http://www.galinov.ru