Аннотації

Автор(и):
Белощицкий А.А., Белощицкая С.В., Бронин С.В.
Дата публікації:

14.03.2014

Анотація (укр):

Сформулирована задача группировки объектов проектно-векторного пространства проектов таким образом, чтобы расстояние между векторами объектов, входящих в одну группу, было минимальным. Использован математический аппарат векторной алгебры для вычисления расстояний между векторами и определения оптимальной совокупности групп проектов. Это обеспечило создание математической модели целостной мультисистемы управления проектами образовательных сред.

Анотація (рус):

Сформульована задача групування об'єктів проектно-векторного простору проектів таким чином, щоб відстань між векторами об'єктів, що входять в одну групу, була мінімальною. Використано математичний апарат векторної алгебри для обчислення відстаней між векторами і визначення оптимальної сукупності груп проектів. Це забезпечило створення математичної моделі цілісної мультисистеми управління проектами освітніх середовищ.

Анотація (англ):

It is shown that to build an effective project management system is important to reflect not so much the individual vectors of moving objects and subjects of design of a vector space, as is the same or different, these vectors. The creation of separate components multisystem management of many projects based not only on "one-pointedness" development of individual objects and subjects of the projects, but also on their proximity to the design vector space. For example, use the same methods or project management tools, the same artists used the same input information. If the vectors are the same, it means that the movement of objects in these projects are similarly defined. Consequently, it can be created universal component multisystem project management educational environments applicable to these projects. To create an effective project management multisystem educational environments formulated task group objects design vector space projects so that the distance between the vectors of the objects included in the same group, was minimal. Used mathematical apparatus of vector algebra to calculate the distances between the vectors and determine the optimal set of groups of projects (and thus subsystems multisystem project management). This ensured the creation of a mathematical model of an integrated project management multisystem educational environments. Mathematical models estimate the similarity vectors for substantial duration of time intervals, as well as estimates of the proximity of the vectors defined qualitative categories. These models have shown that the slower shift objects of different projects to each other, the better to carry them to the same group and managed on the basis of a single component multisystem project management.

Література:

1.   Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти/В.Ю.Биков// Монографія. – К.: Атака, 2009. – 684 с.

2.   Преображенский Б.Г. Синергетический подход к анализу и синтезу образовательных систем /Б.Г. Преображенский, Т.О. Толстых // Университетское управление. – Екатеринбург: Вестник УГУ, 2004. – №3 (31).
– С. 7-12.

3.   Коляда О.П. Проектно-ориентированная формализация стратегического компонента функциональной деятельности высшего учебного заведения / О.П. Коляда // Управління проектами та розвиток виробництва. Зб. наук. праць. – 2008. – 3 (27). – С. 81-87.

4.   Рач В.А. Проектно-орієнтовані моделі управління та оцінки діяльності вищих навчальни закладів / В.А.Рач, А.Ю. Борзенко-Мірошніченко // Управління проектами та розвиток виробництва. Збірник наукових праць. – 2009. – №1 (29). – С. 81-89.

5.   Тесля Ю.М. Модель мультипроекту модернізації системи управління якістю підготовки спеціалістів в ВНЗ всіх видів акредитації/ Ю.М. Тесля, І.О. Потай // Управління проектами та розвиток виробництва. Збірник наукових праць. – 2006. – 2 (18). – С. 72-85.

6.   Лизунов П.П. Проектно-векторное управление высшими учебными заведениями / П.П. Лизунов, А.А. Белощицкий, С.В. Белощицкая // Управління розвитком складних систем. – 2011. – Вип. 6. – С. 135 – 139.

7.   Тесля Ю.Н. Расширяющаяся Вселенная проектов / Ю.Н. Тесля, А.О. Белощицкий // Вісник ЧДТУ, 2011. – №4.
– С. 67-71.

8.   Белощицкий А.А. Векторный метод целедостижения в проектах образовательных сред [Текст] / А.А. Белощицкий // Зб. наук. праць: Управління проектами та розвиток виробництва. – Вип. 4 (40) 2011. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2011. – С. 20-30.

9.   Белощицкий А.А. Понятийный базис методологии проектно-векторного управления образовательными средами [Текст] / А. А. Белощицкий // Зб. наук. праць: Управління проектами та розвиток виробництва. – Вип. 3 (39) 2011 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2011. – С. 25-31.

10. Белощицкий А.А. Управление проблемами в методологи проектно-векторного управления образовательными средами [Текст] / А. А. Белощицкий // Зб. наук. праць: Управління розвитком складних систем. – К.: КНУБА, 2012.
– Вип. 9. – С. 104-107.

11. Оборський Г.О., Стандартизація і сертифікація процесів управління якістю освіти у вищому навчальному закладі [Текст] / Г.О. Оборський, В.Д. Гогунський, О.С. Савєльєва // Труды Одес. политехн. ун-та. – Вип. 1 (35), 2011.
 – С. 252 – 256.

12. Яковенко В.Д. Прогнозування стану системи керування якістю навчального закладу [Текст] / В.Д. Яковенко, В.Д. Гогунський // Навчально-науковий комплекс «Інститут прикладного системного аналізу» НТУУ «КПІ» МОН та НАН України. – 2009. – Вип. № 2, – С. 50-57.

References:

1.   Bikov V.Yu. Modeli organizatsiynih sistem vidkritoyi osviti /V.Yu.Bikov// Monografiya. - K.: Ataka, 2009. – 684 s.

2. Preobrazhenskiy B.G. Sinergeticheskiy podhod k analizu i sintezu obrazovatelnyih sistem /B.G. Preobrazhenskiy, T.O. Tolstyih // Universitetskoe upravlenie. – Ekaterinburg: Vestnik UGU, 2004. - #3 (31). - S.7-12.

3. Kolyada O.P. Proektno-orientirovannaya formalizatsiya strategicheskogo komponenta funktsionalnoy deyatelnosti vyisshego uchebnogo zavedeniya /O.P.Kolyada// Upravlinnya proektami ta rozvitok virobnitstva. Zbirnik naukovih prats -#3 (27)-2008. S.81-87.

4. Rach V.A. Proektno-orientovani modeli upravlinnya ta otsInki diyalnosti vischih navchalni zakladiv /V.A.Rach, A.Yu.Borzenko-Miroshnichenko// Upravlinnya proektami ta rozvitok virobnitstva. Zbirnik naukovih prats -#1 (29)-2009. S.81-89.

5. Teslya Yu.M. Model multiproektu modernizatsiyi sistemi upravlinnya yakistyu pidgotovki spetsialIstiv v VNZ vsih vidiv akreditatsiyi /Yu.M. Teslya, I.O. Potay// Upravlinnya proektami ta rozvitok virobnitstva. Zbirnik naukovih prats -#2 (18)-2006.
– S. 72-85.

6. Lizunov P.P. Proektno-vektornoe upravlenie vyisshimi uchebnyimi zavedeniyami /P.P.Lizunov, A.A.Beloschitskiy, S.V.Beloschitskaya// Upravlinnya rozvitkom skladnih sistem. – 2011. – Vip. 6. – S. 135 – 139.

7. Teslya Yu.N. Rasshiryayuschayasya Vselennaya proektov /Yu.N.Teslya, A.O. Biloshchytskyi//Vіsnik ChDTU, 2011.-#4.
– S. 67-71.

8. Biloshchytskyi A.A. Vektornyiy metod tseledostizheniya v proektah obrazovatelnyih sred [Tekst] /A. A. Biloshchytskyi // Zb. nauk. prats: Upravlinnya proektami ta rozvitok virobnitstva. Vipusk 4 (40) 2011 – Lugansk: SNU im. V. Dalya, 2011.
– S. 20-30.

9. Biloshchytskyi A.A. Ponyatiynyiy bazis metodologii proektno-vektornogo upravleniya obrazovatelnyimi sredami [Tekst] /A. A. Biloshchytskyi // Zbirnik naukovih prats: Upravlinnya proektami ta rozvitok virobnitstva. Vipusk 3 (39) 2011 – Lugansk: SNU Im. V. Dalya, 2011. – S. 25-31.

10. Biloshchytskyi A.A. Upravlenie problemami v metodologi proektno-vektornogo upravleniya obrazovatelnyimi sredami [Tekst] /A. A. Biloshchytskyi // Zb.nauk. prats: Upravlinnya rozvitkom skladnih sistem. – K.: KNUBA, 2012. – Vip. 9. – S. 104-107.

11. Oborskyi G.O., Standartizatsiya i sertifikatsiya protsesiv upravlinnya yakistyu osviti u vischomu navchalnomu zakladi [Tekst] /G.O. Oborskyi, V.D. Gogunskyi, O.S. Savelieva // Trudyi Odes. politehn. un-ta, Vip. 1(35), 2011 – S. 252-256.

12. Yakovenko V.D. Prognozuvannya stanu sistemi keruvannya yakistyu navchalnogo zakladu [Tekst] /V.D. Yakovenko, V.D. Gogunskyi// Navchalno-naukoviy kompleks «Institut prikladnogo sistemnogo analizu» NTUU «KPI» MON ta NAN Ukrayini, Vip. 2, 2009 – S. 50-57.