ЗАСТОСУВАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ В ОСВІТНІЙ СФЕРІ

Заголовок (російською): 
ПРИМЕНЕНИЕ ОПТИМАЛЬНЫХ СТРАТЕГИЙ СОЗДАНИЯ СИСТЕМЫ ЦЕЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СФЕРЕ
Заголовок (англійською): 
APPLICATION OF OPTIMAL STRATEGIES OF CREATION GENERAL GOVERNANCE SYSTEM IN EDUCATIONAL SPHERE
Автор(и): 
Цюцюра М.І.
Цюцюра С.В.
Криворучко О.В.
Автор(и) (англ): 
Tsiutsiura Mikola
Tsiutsiura Svitlana
Kryvoruchko Olena
Ключові слова (укр): 
інфраструктура закладів вищої освіти (ЗВО); «навчання протягом усього життя»
Ключові слова (рус): 
инфраструктура высших учебных заведений (ЗВО); «Обучение в течение всей жизни»
Ключові слова (англ): 
infrastructure of institutions of higher education (ZVO); "Lifelong learning"
Анотація (укр): 
Закон України «Про вищу освіту» визначає основні правові, організаційні, фінансові засади функціонування системи вищої освіти, з метою підготовки конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного розвитку України, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях.
Анотація (рус): 
Закон Украины «О высшем образовании» устанавливает правовые, организационные, финансовые основы функционирования системы высшего образования, с целью подготовки конкурентоспособного человеческого капитала для высокотехнологичного и инновационного развития страны, самореализации личности, обеспечения потребностей общества, рынка труда и государства в квалифицированных специалистах.
Анотація (англ): 
The purpose of this article is to create the principles of creating a model for determining the competence of employees of the ZVO, based on the procedures for identifying personal professional competence, skills and abilities. The Law of Ukraine "On Higher Education" establishes the basic legal, organizational, financial principles of the functioning of the higher education system in order to prepare a competitive human capital for the high-tech and innovative development of the country, self-realization of the personality, ensuring the needs of the society, the labor market and the state in the qualified specialists. Let's take a closer look at the components of the system. The educational sphere is known to be a harmonious combination of a number of structures, such as: state, social, public, private, which provide educational services at different levels and in different forms (budget and contract), in order to provide the opportunity to realize the intentions of teaching each interested person in the educational space.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 34, 2018
Назва журналу, номер, рік випуску (рус): 
Управление развитием сложных систем, номер 34, 2018
Назва журналу, номер, рік випуску (англ): 
Management of Development of Complex Systems
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
17 Апрель 2018
Номер збірника: 
Розділ: 
ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ
Університет автора: 
Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ; Київський національний торговельно-економічний університет, Київ
Литература: 
  1. Закон України від 01.07.2014 №1556-VII "Про вищу освіту" (із змінами і доповненнями) Електронний ресурс]. –Режим доступу до ресурсу: <http//www. zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18>.
  2. Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія. – К.: Атіка, 2009. – 684 с.: іл.
  3. Цюцюра М.І., Бушуєв С.Д. Методологія розробки та принципи функціонування інформаційної технології гармонізації змісту освіти.ISSN Online: 2076-8184. Information Technologies and Learning Tools, 2018, Vol 1, №1. рр. 105-126. (Web of Science)
  4. Россошанская О.В. Метод определения компетентности проектных менеджеров на основе процедур выявления личной профессиональной позиции / О.В. Россошанская, О.В. Бирюков // Управління розвитком складних систем. – 2010. – Вип. 04(04). – С. 114 – 121.
  5. Цюцюра М.І. Інформаційна технологія формування організаційної компетенції в управлінні розвитком ЗВО [Текст] / М.І. Цюцюра,С.В. Цюцюра., О.В. Криворучко // Управління розвитком складних систем. – 2018. – № 33.
    – С. 190 – 194.
  6. ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning [Electronic resource]. – Available at: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/annex-recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf.

 

References: 
  1. The Law of Ukraine on Higher Education. Electronic resource. -Resource access to the resource: < http//www. zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 >.
  2. Bykov, V.Yu. (2009). Models of Organizational Systems of Open Education: Monograph. Kyiv, Ukraine: Atika, 684 .
  3. Tsіutsіura, M.I., Bushuev, S.D. (2018). Methodology of the development and principles of the functioning of information technology for the harmonization of the content of education. ISSN Online: 2076-8184. Information Technologies and Learning Tools, 1, 1, 105-126.
  4. Rossoshanskaya, O.V. (2010). Method for determining the competence of project managers on the basis of procedures for identifying a personal professional position / O.V. Rossoshanskaya, O.V. Biryukov // Management of the development of complex systems, 04 (04), 114–121.
  5. Tsiutsiura, M. (2018). Information technology for the formation of organizational competence in the management of the development of ZVO [Text] / M.I. Tsiutsiura, S.V. Tsiutsiura., O.V. Kryvoruchko // Management of the development of complex systems, 33, 190–194.
  6. ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning [Electronic resource]. – Available at: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/annex-recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf.