ЗАСТОСУВАННЯ ГНУЧКОЇ МЕТОДОЛОГІЇ (AGILE) ПРИ ПЛАНУВАННІ СПІЛЬНОЇ МІЖНАРОДНОЇ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ СПЕЦІАЛІСТІВ

Заголовок (англійською): 
THE APPLICATION OF AGILE'S FLEXIBLE METHODOLOGY IN PLANNING A JOINT INTERNATIONAL SPECIALIST TRAINING PROGRAM
Автор(и): 
Чжу Тін
Автор(и) (англ): 
Zhu Ting
Ключові слова (укр): 
розроблення освітньої програми; планування навчального процесу; спеціалізована навчальна програма; KanbanFlow
Ключові слова (англ): 
Development of educational program; educational process planning; specialized educational program; KanbanFlow
Анотація (укр): 
Планування навчального процесу все частіше можна здійснювати за допомогою принципів методології Agile. Не є виключенням і заклади вищої освіти, що виконують спільну міжнародну програму навчання спеціалістів. Так ведеться підготовка спільного освітнього проєкту між Чорноморським національним університетом імені Петра Могили та Янченським політехнічним інститутом під назвою “3+1”. Використання сучасного програмного забезпечення прискорює процеси управління складним проєктом спеціалізованої програми підготовки бакалаврів “3+1”. Дуже вдало зарекомендував себе підхід Agile – розподілення завдань на спрінти, побудова Канбан дошки та залучення студента як «замовника». Онлайн-інструмент KanbanFlow ще ніколи до цього не було використано для такої задачі. Його використання знизило часові витрати на менеджмент проєкту та покращило взаємодію міжнародного колективу, який складається із українських та китайських фахівців.
Анотація (англ): 
When planning the learning process, it is increasingly possible to implement the principles of the Agile methodology. Higher education institutions that carry out a joint international specialist training program are also an exception. Thus, a joint educational project is being prepared between the Black Sea National University named after Petro Mohyla and the Yancheni Polytechnic Institute under the name “3 + 1”. The use of modern software accelerates the process of managing a complex project of a specialized bachelor training program "3 + 1". The Agile approach – splitting tasks into sprints, building a Kanban board and engaging a student as a "customer", has proven itself very successful. The KanbanFlow online tool has never been used before for this task. Its use reduced the time management costs of the project and improved the engagement of an international team of Ukrainian and Chinese specialists.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 41, 2020
Назва журналу, номер, рік випуску (рус): 
Управление развитием сложных систем, номер 41, 2020
Назва журналу, номер, рік випуску (англ): 
Management of Development of Complex Systems, Number 41, 2020
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
05 Февраль 2020
Номер збірника: 
Розділ: 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Університет автора: 
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ
Литература: 
  1. Hassan, Mohamed. (n/d). Agile for Developing Education Programs Edited by: Cindy Coan https://www.projectmanagement.com/blog-post/27977/Agile-for-Developing-Education-Programs
  2. Andersson, R. & Bendix, L. (2005). Extreme Teaching. Proceedings of 3:e Pedagogiska Inspirationskonferensen, LTH, Lund Institute of Technology.
  3. Andersson, R. & Bendix, L. (2006). Towards a Set of eXtreme Teaching Practices. In Salakoski, T., T. Mantyla, & M. Lasko (eds.) Proceedings of Koli Calling 2005. 5th Koli Calling Conference on Computer Science Education, November 17- 20, 2005, Koli, Finland. TUCS Genera Publication 41, January 2006, pp. 33–40.
  4. Chun, A.H.W. (2004). The Agile Teaching/Learning Methodology and its E-Learning Platform. Lecture Notes in Computer Science, 3143, 11–18.
  5. Lang, G. (2017). Agile Learning: Sprinting through the Semester. Information Systems Education Journal, 15 (3), 14-21.
  6. Razmov, V. & Anderson, R. (2006). Experiences with Agile Teaching in Project-Based Courses. Proceedings of the ASEE Annual Conference and Exposition.
  7. Vuokko, R. & Berg, P. (2007). Experimenting with eXtreme Teaching Method – Assessing Students’ and Teachers’ Experiences. Issues in Informing Science and Information Technology, 4, 523–534.
  8. Sharp, J.H. & Lang, G. (2018). Agile in Teaching and Learning: Conceptual Framework and Research Agenda. Journal of Information Systems Education, 29(2), 45–52.
  9. Williams, L.A. & Kessler, R.R. (2001). Experiments with Industry’s “Pair-Programming” Model in the Computer Science Classroom. Computer Science Education, 11(1), 7–20.
  10. Pedrosa, D., Cravino, J., Morgado, L. & Barreira, C. (2016). Self-Regulated Learning in Computer Programming: Strategies Students Adopted During an Assignment. Proceedings of the International Conference on Immersive Learning, 87–101.
  11. Maguire, P., Maguire, R., Hyland, P. & Patrick, M. (2014). Enhancing Collaborative Learning Using Pair Programming: Who Benefits? All Ireland Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 6(2), 14111–14124.
  12. Schmitz, K. (2018). A Three Cohort Study of Role-Play Instruction for Agile Project Management. Journal of Information Systems Education, 29(2), 93–104.
  13. Taipalus, T., Seppänen, V. & Pirhonen, M. (2018). Coping with Uncertainty in an Agile System Development Course. Journal of Information Systems Education, 29(2), 117–126.
  14. Zhu, Ting. (2019). Use of principles and approaches of flex methodology (Agile) via planning and realization of education process. Management of development of complex systems, 38, 132-139.
  15. https://kanbanflow.com/