РОЗРОБКА ЗАГАЛЬНОЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО РОЗГАЛУЖЕНОГО КУРСУ

Заголовок (російською): 
Разработка общей концептуальной модели дистанционного разветвленного курса
Заголовок (англійською): 
Develop a shared conceptual model of the branched distance course
Автор(и): 
О.В.Федусенко., О.О.Рафальська
Ключові слова (укр): 
дистанційне навчання, інформаційні технології, платформа дистанційного навчання, граф, орграф
Анотація (укр): 
Наведено опис існуючих  платформ дистанційного навчання та проведено їх порівняльний аналіз; розроблено загальну модель дистанційного нелінійного курсу.
Анотація (рус): 
В статье приведено описание существующих платформ дистанционного обучения и проведен их сравнительный анализ; разработана общая модель дистанционного нелинейного курса.
Анотація (англ): 
The article describes the existing distance learning platforms and conducted a comparative analysis, developed a general model of the nonlinear distance course.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 8, 2011
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
25 Ноябрь 2011
Номер збірника: 
Розділ: 
Інформаційні технології управління
Університет автора: 
Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ
Литература: 
  1. Готская И.Б. Аналитическая записка «Выбор системы дистанционного обучения». – режим доступу: http://profil.3dn.ru/load/11-1-0-59 (2.10.2011).
  2. Богомолов В. А. «Обзор бесплатных систем управления». – режим доступу: http://ifets.ieee.org russian/depository/v10_i3/html/9_bogomolov.htm (02.10.2011).
  3. Якушин А. В. «Использование LMS в учебном процессе педагогического вуза». - Современные информационные технологии и ИТ-образование: сборник докладов научно-практической конференции / под ред.
    В. А. Сухомлина, отв. Ред. Е. Н. Никелина. – М.: МАКС пресс, – 2006. – С. 189-193.
  4. Сисоєва С.О. Система дистанційного навчання: порівняльний аналіз навчальних можливостей». – К.– режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua /portal/soc_gum/Sitimn/2010_23/Sustemu_dust_navchanna_porivnalnui_analiz.pdf (2.10.2011)
  5. Ковальська К.Р. Добір комп’ютерного програмного забезпечення дистанційного навчання для організації післядипломної овіти вчителів інформатики.к. р. - Інформаційні технології і засоби навчання. 2009. №5 (13).
  6. Триус Ю.В. «Організація автоматизованого контролю за допомогою СДН MOODLE». - Доповідь на науковому семінарі кафедри комп’ютерних технологій 20.11.09.
  7. Братко И.А. Алгоритмы искусственного интеллекта на языке Prolog 3-е издание. : Пер. с англ. — М. : Издательский дом "Вильямс", 2001.- 640 с.