Аннотації
05.02.2019
HRM в освіті – це сукупність методів і практик підтримки і інтеграції викладацького складу в освітніх установах задля досягнення своєї мети, а також виконання вимог своєї установи. Потреба в освітніх установах для впровадження HR-менеджменту безперечна. У HRM є потенціал поліпшення результатів вчених через посилену залученість, професійне вдосконалення та нові методи мотивації вчителів. Одним із способів підвищення якості навчання є використання онлайн-платформ для управління персоналом спільних освітніх програм. Дистанційне навчання є ідеальним рішенням для професіоналів, які хочуть продовжити свою кар'єру. Це дає змогу отримати додаткову кваліфікацію і зберегти поточну роботу. Програми дистанційного навчання можуть стати ключем до кар'єри і просування по службі завдяки гнучким графікам і ресурсам, доступних в Інтернеті. Впровадження принципів навчання електронної платформи WeStudy може здійснюватися відповідно до теорії продуктивності AMO. З використанням сучасних ІС-технологій можна підвищити (А) можливості у знаннях і навичках викладачів, (M) мотивація також досягає свого зростання через інтерактивне онлайн-спілкування зі студентами. Завдяки глобальній інформатизації сучасного життя он-лайн освіта може бути вирішенням «ефективнішого досягнення до студента». (O) Навчання, що відбувається через використання електронної платформи, – це можливість ефективно викладати з меншими зусиллями більшій кількості студентів зі скороченням кількості навчальних годин у класі. Аналізуючи співпрацю в освітніх проектах між Китаєм і Україною, можна засвідчити, що загальна теорія ефективності AMO для HRM в повному обсязі може бути застосована до цих проектів. Він має свої особливості, які повинні бути реалізовані для підвищення продуктивності. У статті пропонується вдосконалення управління людськими ресурсами для спільних китайсько-українських освітніх проектів шляхом модифікації теорії AMO. Виконано специфікацію теорії AMO для HR-менеджменту для спільних китайсько-українських освітніх проектів. На його основі запропоновано системи управління персоналом (МС). Розроблено систему HRM (CU) для спеціалізованого освітнього ринку китайсько-українських спільних проектів.
HRM in education is a set of methods and practices of maintaining and integrating the teaching staff in the educational establishments so they can achieve their purpose and as well as meet the requirements of their establishment. The need for educational establishments to implement HR-Management is unquestionable. HRM has the potential of improving scholars outcomes through the amplified involvement, professional improvement and new motivation methods of teachers. One of the ways to improve quality of teaching, is the use of Online Platforms for HR-Management of Joint Educational Programs. Distance education is the ideal solution for professionals who want to continue their careers. This makes it possible to obtain an additional qualification and save the current job. Distance learning programs can be the key to the career and promotion through a flexible schedule and resources that are available on the Internet. Analyzing the cooperation in Educational Projects between China and Ukraine it is becoming obvious that common AMO theory of performance for HRM is not fully applicable to those projects. It has its own features which are to be implemented for better performance. Improvement of Human resource management for joint Chinese-Ukrainian educational projects by modifications to AMO theory is proposed in this article.
- Boxall, P & Purcell, J. (2003). Strategy and Human Resource Management. Basingstoke: Palgrave MacMillan.
- Combs, J, Liu, Y., Hall, A. & Ketchen, D. (2006). How much do high-performance work practices matter? A meta-analysis of their effects on organizational performance. Personnel Psychology, 59(3), 501–528.
- DeArmond, M.M., Shaw, K.L. & Wright, P.M. (2009). Zooming in and zooming out: Rethinking school district human resource management. In: Goldhaber D and Hannaway J (eds). Creating a New Teaching Profession. Washington, DC: The Urban Institute, 53–80.
- DeArmond, M.M. (2013). Good ideas and engagement aren’t enough: School district central offices and the micro-politics of implementing comprehensive human resource reform. Doctoral dissertation, University of Washington.
- Smylie, M.A., Miretzky, D. & Konkol, P. (2004). Rethinking teacher workforce development: A strategic human resource management perspective. Yearbook of the National Society for the Study of Education, 103, 34–69.
- Isore, M. (2009). Teacher evaluation: Current practices in OECD countries and a literature review. OECD education working paper. Paris: Organisation for Economic Cooperation and Development.
- Onah, F.O. (2008). Human Resource Management.John Jacob’s Classic Publisher Ltd Plot 7 Fmr ESUT Road, Nkpokiti Junction Enugu.
- Griffin, R.W. (1997). Management. New Delhi AITBS Publishers.
- Omojunnwa, J. (2007). Teacher Education in the 21st Century: making a different through a commitment to effective teacher preparation programme. A lead paper presented at the Festchrift in honour of Professor MbongAkpanUdofot at the University of Uyo..
- Vekeman, E., Devos, G. & Tuytens, M. (2014). The influence of teachers’ expectations on principals’ implementation of a new teacher evaluation policy in Flemish secondary education. Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 27(2), 129–151.
- Knies, E., Boselie, P., Gould-Williams, J. & Vandenabeele, W. (2015). Special issue of International Journal of Human Resource Management: Strategic human resource management and public sector performance. The International Journal of Human Resource Management, 26(3), 421–424.
- Chinyere, A. (2014). Human Resource Management in Education: Issues And Challenges. British Journal of Education, 2, 7, 26-31.
- Jiang, K., Lepak, D.P., Han, K., Hong, Y., Kim, A. & Winkler, A.L. (2012). Clarifying the construct of human resource systems: Relating human resource management to employee performance. Human Resource Management Review, 22(2), 73–85.
- Boselie, P., Dietz, G. & Boon, C. (2005). Commonalities and contradictions in HRM and performance research. Human Resource Management Journal, 15, 67–94.
- Runhaar, Piety. (2016). How can schools and teachers benefit from human resources management? Conceptualizing HRM from content and process perspectives. Educational Management Administration & Leadership, 1, 1–18.
- Marathe, G. & Pathak, K.G. (2013). Identification of multiple theoretical linkages for high performance work system: A literature review. Management and Labour Studies, 38(1–2), 39–52.
- Mirsepasi, N. (2005). Strategic Human Resource Management and Labor Relations. Tehran, Mir, 251-252.
- Keenan, Tony. (2015). Human Resource Management. Heriot-Watt University Publishing, Edinburgh.
- Distance Learning Portal [electronic source]. – http://www.distancelearningportal.com/countries
- Slechtova, Pavla. (2015). Blended Learning: Promising Strategic Alternative in Higher Education / Slechtova Pavla, Vojackova Hana,Voracek Jan // Procedia – Social and Behavioral Sciences, 17, 1245-1254.
- Ryzhkov, A.S. (2017). Provision of international educational services based on NUS experience. MEST Journal, 5(2), 125-137. doi:10.12709/mest.05.05.02.14.
- Ryzhkov, A.S. (2017). Innovative approach in international educational services. Proc. 9th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS), Bucharest, pp. 528-532. doi: 10.1109/IDAACS.2017.8095137
- Ryzhkov, A.S., Koshkin, K.V., Knyrik, N.R., Ryzhkov R.S. (2017). Competitiveness calculation of educational services in Chinese city Zhenjiang. International Journal of Entrepreneurship, 34, 21, 2, 16–23.