Формування інформаційного середовища університету для дистанційної освіти
1. Імплементація Закону України «Про вищу освіту». Вищі навчальні заклади [Електронний ресурс]. Режим доступу ‑ http://osvita.gov.ua/?cat=5 (22.09.2014).
2. Белощицкий, А. А. Управление проблемами в методологии проектно-векторного управления образовательными середами // Управління розвитком складних систем. – 2012. ‑ № 9. – С. 104 – 107.
3. Вайсман, В. O. Використання сучасних інформаційних технологій для формування компетенцій у професійній освіті / В. O. Вайсман, К. В. Колеснікова, В. М. Тонконогий // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи : матеріали наук.-метод. семінару. – 2012. ‑ № 6. – С. 31 ‑ 33.
4. Колесникова, Е. В Оценка компетентности персонала сталеплавильной печи в проекте компьютерного тренажера / Е. В. Колесникова // Вост.-Европ. журнал передовых технологий. – 2013 –№ 5/1 (65). – С. 45–48.
5. Оборський, Г. О. Стандартизація і сертифікація процесів управління якістю освіти у вищому навчальному закладі / Г. О. Оборський, В. Д. Гогунський, О. С. Савельєва // Тр. Одес. политехн. ун-та. – 2011. ‑ № 1(35). – С. 251 – 255.
6. Колеснікова К. В. Концепція компетентнісного навчання / К. В. Колеснікова // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи : матеріали наук.-метод. семінару. – 2013. – № 7. – С. 40 ‑ 47.
7. Палій, С. В. Створення структурної моделі інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземних студентів // Управління розвитком складних систем. – 2011. – № 8. – С. 111 – 115.
8. Лизунов, П. П. Проектно-векторное управление высшими учебными заведениями / П.П. Лизунов, А.А. Белощицкий, С.В. Белощицкая // Управління розвитком складних систем. – 2011. – № 6. – С. 135 – 139.
9. Тесля, Ю.М. Інформаційна технологія управління проектами на базі ERPP (enterprise resources planning in project) та APE (administrated projects of the enterprise) систем / Ю.М. Тесля, А.О. Білощицький, Н.Ю. Тесля // Управління розвитком складних систем. – 2010. ‑ № 1. – С. 16 ‑ 20.
10. Федусенко, О. В. Розробка загальної концептуальної моделі дистанційного розгалуженого курсу / О. В. Федусенко, О. О. Рафальська // Управління розвитком складних систем. – 2011. ‑ № 8. – С. 92 – 95.
11. Полотай, О. І. Напрями вдосконалення управління проектами запровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О. І. Полотай // Управління розвитком складних систем. – 2012. ‑ № 13. – С. 40 – 44.
12. Тертышная, Т. И. Автоматизированная система контроля знаний / Т. И. Тертышная, Е. В. Колесникова, В. Д. Гогунский // Тр. Одес. политехн. ун-та. — 2001.— Вып. 1 (13). — С. 125 – 128.
13. ISO/DIS 29990:2010. Learning services for non-formal education and training – Basic requirements for service providers. — ISO : ISO/TK 232, 2009. — 15 p.
14. Полат, Е. С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркин. – Изд. 2-е, стер. – М. : Академия, 2008.
15. Колесникова, Е. В. Моделирование слабо структурированных систем проектного управления / Е.В. Колесникова // Тр. Одес. политехн. ун-та. – 2013. – № 3 (42). – С. 127 – 131.
16. Рейтинг лучших университетов мира по версии QS [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://gtmarket.ru/ratings/qs-world-university-rankings/info (23.09.2014).
17. Креативные технологии управления проектами и программами : Монография / [С. Д. Бушуев, Н. С. Бушуева,
И. А. Бабаев и др.] – К. : Саммит-Книга, 2010. – 768 с.
18. Колесникова, Е. В. Матричная диаграмма и «сильная связность» индикаторов ценности в проектах / Е.В. Колесникова, Т. М. Олех // Электротехнические и компьютерные системы. — 2012. ‑ № 7(83). — С. 148 – 153.
19. Колеснікова, К. В. Аналіз структурної моделі компетенцій з управління проектами національного стандарту України / К. В. Колеснікова, Д. В. Лук’янов // Управління розвитком складних систем. ‑ 2013. – №13. – С. 19 – 27.
20. Ткачук, С. В. Концепція та модель профілювання створюваної цінності у вищому навчальному закладі /
С. В. Ткачук, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи : матеріали наук.-метод. семінару. – 2011. ‑ № 5. – С. 88 – 93.
21. Оборский, Г. А. Актуальность дистанционного обучения / Г.А. Оборский, А.Е. Колесников, В.А. Граменицкий // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи: матеріали наук.- метод. семінару. – 2011. ‑ № 7. – С. 3 – 8.
22. Белощицкий, А. А. Определение близости векторов в проектно-векторном пространстве образовательных сред / А. А. Белощицкий, С. В. Белощицкая, С. В. Бронин // Управління розвитком складних систем.‑ 2014. – № 17. – С. 132 – 139.
23. Bushuyev, S. D. Entropy measurement as a project control tool / S. D. Bushuyev, S. V. Sochnev // International Journal of Project Management. – 1999. – Т. 17. – №. 6. – С. 343 – 350.
1. Implementation of the Law of Ukraine "On Higher Education". Higher education institutions [Еlectronic resource]. Аccess mode ‑ http://osvita.gov.ua/?cat=5 (22.09.2014).
2. Beloschitsky, A. A. (2012). Management problems in the methodology of design vector control of the educational environment. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 9, 104 ‑ 107.
3. Vaysman, V. O., Kolesnikova, K. V. & Tonkonogy, V. M. (2012). The use of modern information technology to create competencies in vocational education. Ways to implement credit-modular system : materials scientific-method. workshop. Odessa, Ukraine: ONPU, 6, 31 ‑ 33.
4. Kolesnikova, K.V. (2013). Assessment of the competence of personnel steelmaking furnace project computer simulator. EEJET : Kharkov, Ukraine: 5/1 (65), 45–48.
5. Oborsky, G. A., Gogunsky, V. D. & Saveleva, O.S. (2011). Standardization and certification processes of quality management in higher education. Pratsi Odes. polytehn. University. Odessa, Ukraine: ONPU, 1(35), 251 – 255.
6. Kolesnikova, K. V. (2013). The concept of competency training. Ways to implement credit-modular system : materials scientific-method. workshop. Odessa, Ukraine: ONPU, 7, 40 ‑ 47.
7. Paliy, S. V. (2011). Create a structural model of informational and organizational environment training and social adaptation of foreign students. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 8, 111 ‑ 115.
8. Lizunov, P. P., Beloschitsky, A.A. & Beloschitskaya, S.V. (2011). Design and vector control by higher education institutions. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 6, 135 ‑ 139.
9. Teslya, Y. N., Beloschytsky, A. A. & Teslya, N. Yu. (2010). Information technology project management based ERPP (enterprise resources planning in project) and APE (administrated projects of the enterprise) systems. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 1, 16 ‑ 20.
10. Fedusenko, O. V. & Rafalska, O. O. (2011). Development of general conceptual model of distance learning course branched. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 8, 92 ‑ 95.
11. Polotay, O. I. (2012). Ways to Improve Project Management implementation of distance learning in higher education. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 13, 40 ‑ 44.
12. Tertyshnaya, T. I., Kolesnikova, E. V. & Gogunsky, V. D. (2001). Automated control system of knowledge. Pratsi Odes. polytehn. University. Odessa, Ukraine: ONPU, 1(13), 125 – 128.
13. ISO/DIS 29990:2010. Learning services for non-formal education and training – Basic requirements for service providers. – ISO : ISO/TK 232, 2009. – 15 p.
14. Polat, E. S. & Bukharkin, M. Yu. (2008). Modern teaching and information technology in the education system: Proc. allowance for stud. Higher. Textbook. Institutions. Ed. 2nd, sr. Moscow : Academy.
15. Kolesnikova, E. V. (2013). Modeling weakly structured project management systems. Pratsi Odes. polytehn. University. Odessa, Ukraine: ONPU, 3(42), 127 – 131.
16. Ranking of the best universities in the world by QS [Electronic resource]. Access mode ‑ http://gtmarket.ru/ratings/qs-world-university-rankings/info (23.09.2014).
17. Creative Technology project and program management: Monograph (2010). [S. D. Bushuyev, N. S. Bushueva, I. A. Babaev and others]. Kyiv : Summit-Book, 768 p.
18. Kolesnikova, E. V. & Olekh, T. M. (2012). Matrix diagram and the "strong connection" indicator value in the projects. Electrical and Computer Systems. Odessa, Ukraine : ONPU, 7(83), 148 – 153.
19. Kolesnikova, E. V. & Lukianov, D. V. (2013). Analysis of the structural model of competencies in project management in the National Standard of Ukraine. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 13, 19 ‑ 27.
20. Tkachuk, S. V. & Gogunsky, V. D. (2011). Concept and model profiling created value in higher education. Ways to implement credit-modular system : materials scientific-method. workshop. Odessa, Ukraine: ONPU, 5, 88 ‑ 93.
21. Oborsky, G. A., Kolesnikov, A. E. & Gramenitsky, V. A. (2011). Relevance of distance learning. Ways to implement credit-modular system : materials scientific-method. workshop. Odessa, Ukraine: ONPU, 7, 3 ‑ 8.
22. Beloschitsky, A. A., Beloschitskaya, S. V. & Bronin, S. V. (2014). Determination of the proximity of the vectors in the vector space design of educational environments. Management of development of difficult systems. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 17, 132 ‑ 139.
23. Bushuyev, S. D. & Sochnev, S. V. (1999). Entropy measurement as a project control tool. International Journal of Project Management