Аннотації

Автор(и):
А.А. Белощицкий., В.Ю. Вацкель
Дата публікації:

17.05.2013

Анотація (укр):

Запропоновано метод визначення найбільш ймовірних значень невідомих координат об'єктів у розширюваному проектно-векторному просторі за координатами заданих вимірювань, а також запропоновано орієнтований на специфіку освітніх середовищ метод розрахунку раціональної траєкторії руху в проектно-векторному просторі. Метод базується на представленні цілей проекту кінцевими точками руху і дозволяє визначити раціональну траєкторію руху об'єктів і суб'єктів проектів у проектно-векторному просторі.

Анотація (рус):

Предложен метод определения наиболее вероятных значений неизвестных координат объектов в расширяющемся проектно-векторном пространстве по координатам заданных измерений, а также предложен ориентированный на специфику образовательных сред метод расчета рациональной траектории движения в проектно-векторном пространстве. Метод базируется на представлении целей проекта конечными точками движения и позволяет определить рациональную траекторию движения объектов и субъектов проектов в проектно-векторном пространстве.

Анотація (англ):

A method of determining the most probable values of the unknown coordinates of the objects in the expanding project-vector space defined by the coordinates of the measurement, and the proposed focused on specific educational environments rational method of calculating the trajectory of a design-vector space. The method is based on the concept of project objectives and end points of motion to determine the rational trajectory of objects and subjects of the projects in the project-vector space.

Література:

  1. Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти / В.Ю. Биков // Монографія. – К.: Атака, 2009.- 684 с.
  2. Преображенский Б.Г. Синергетический подход к анализу и синтезу образовательных систем / Б.Г. Преображенский, Т.О. Толстых // Университетское управление. – Екатеринбург: Вестник УГУ, 2004. – №3 (31). – С. 7-12.
  3.  Коляда О.П. Проектно-ориентированная формализация стратегического компонента функциональной деятельности высшего учебного заведения / О.П. Коляда // Управління проектами та розвиток виробництва. Збірник наукових праць – №3 (27) – 2008. – С. 81-87.
  4. Рач В.А. Проектно-орієнтовані моделі управління та оцінки діяльності вищих навчальних закладів / В.А .Рач, А.Ю. Борзенко-Мірошніченко // Управління проектами та розвиток виробництва. Зб. наук. праць – №1 (29) – 2009. – С.81-89.
  5. Тесл  Ю.М. Модель мультипроекту модернізації системи управління якістю підготовки спеціалістів в ВНЗ всіх видів акредитації / Ю.М. Тесля, І.О. Потай // Управління проектами та розвиток виробництва. Зб. наук. праць – №2 (18) – 2006. – C.72-85.
  6. Лизунов П.П. Проектно-векторное управление высшими учебными заведениями / П.П. Лизунов, А.А. Белощицкий, С.В. Белощицкая // Управління розвитком складних систем. – 2011. – Вип. 6. –
    С. 135 – 139.
  7. Тесля Ю.Н. Расширяющаяся Вселенная проектов / Ю.Н. Тесля, А.О. Белощицкий // Вісник ЧДТУ, 2011. – №4. – С. 67-71.