АНАЛІЗ ПІДХІДІВ ДО ПОБУДОВИ МУЛЬТИАГЕНТНОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ КУРИРУВАННЯ КОНТЕНТОМ МВОК

Заголовок (російською): 
АНАЛИЗ ПОДХОДОВ К ПОСТРОЕНИЮ МУЛЬТИАГЕНТНОЙ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СИСТЕМЫ КУРИРОВАНИЯ КОНТЕНТОМ МООК
Заголовок (англійською): 
ANALYSIS OF APPROACHES TO BUILDING THE MULTI-AGENT INTELLECTUAL CONTENT CURATION SYSTEM FOR MOOC
Автор(и): 
Красовська Г.В.
Автор(и) (англ): 
Krasovska Hanna
Ключові слова (укр): 
масові відкриті онлайн-курси; курирування контенту; інтелектуальний інтернет-агент; багатоагентна рефлекторна інтелектуальна система; інтроформація; теорія несилової взаємодії
Ключові слова (рус): 
массовые открытые онлайн-курсы; курирование контентом; интеллектуальный интернет-агент; многоагентная рефлекторная интеллектуальная система; интроформация; теория несилового взаимодействия
Ключові слова (англ): 
massive open online courses; content curation; intelligent Internet agents; multi-agent reflex intelligent system, intrormation, the theory non-coercive interaction.
Анотація (укр): 
Проаналізовано особливості організації МВОК, визначено коло питань, які необхідно вирішити для підвищення ефективності їх організації та проведення. Зазначено, що під час побудови МВОК для збирання новин в роботі спільноти студентів використовуються тільки RSS-канали та агрегатори, але цих засобів недостатньо для вирішення всього спектру задач курирування контентом. Пропонується проводити подальші дослідження в напрямку створення багатоагентної рефлекторної інтелектуальної системи, яка проводить для заданої предметної області пошук та відбирання інформації в мережі Інтернет, аналіз та категоризацію інформації із застосуванням інтроформаційних методів теорії несилової взаємодії.
Анотація (рус): 
Проанализированы особенности организации МООК, определен круг вопросов, которые необходимо решить для повышения эффективности их организации и проведения. Отмечено, что при построении МООК для сбора новостей в работе сообщества студентов используются только RSS-каналы и агрегаторы, но этих средств недостаточно для решения всего спектра задач курирования контентом. Предлагается проводить дальнейшие исследования в направлении создания многоагентной рефлекторной интеллектуальной программной системы, которая проводит для заданной предметной области поиск и отбор информации в сети Интернет, анализ и категоризацию информации с применением интроформационных методов теории несилового взаимодействия.
Анотація (англ): 
The purpose of this paper is to analyze the existing approaches to building a multi-agent intellectual system for implementing effective search, selection, validation and categorization of weakly structured information sets that are generated on the Internet during the mass open online courses (MOOC). The features in organization of MOOC were analyzed, the matters that needed to be resolved for improvement of efficiency of the organization and conduction of the courses was determined. It is noted that when constructing an MOOC to collect news in the work of the student community, only RSS-channels and aggregators are used, but these tools are not sufficient for the solution of the whole range of problems with content curation. The author considers it promising to conduct further research in the direction of creating a multi-agent reflex intellectual software system that searches for and selects for a given subject area information from the Internet, analysis and categorization of information using introformation methods of the theory of non-coercive interaction.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 32, 2017
Назва журналу, номер, рік випуску (рус): 
Управление развитием сложных систем, номер 32, 2017
Назва журналу, номер, рік випуску (англ): 
Management of Development of Complex Systems
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
23 Октябрь 2017
Номер збірника: 
Розділ: 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Університет автора: 
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Київ
Литература: 
  1. Освіта протягом життя: світовий досвід і українська практика. Аналітична записка  // [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/252/
  2. Кухаренко В.М. Навчальний процес у масовому відкритому дистанційному курсі // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2012. —  № 1. – с.40-50.
  3. Кухаренко В. М. Методи роботи куратора змісту / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – Вип. 16. – С. 100-107. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_14
  4. Chaney Paul. Content Curation Fundamentals, Part 1 of a Series «Blogger Network Електронний ресурс – Режим доступу: http://blog.utalkmarketing.com/content-strategy/content-curationfundamentals-part-1-of-a-series/
  5. Kelly David. Is Content Curation in Your Skill Set ? It Should Be.: Learning Solutions Magazine Електронний ресурс – Режим доступу: http://bit.ly/V2ImLl
  6. Farber Eugene. Content Curation : The Ultimate Guide Електронний ресурс – Режим доступу: http://www.contentstrategyhub.com/content-curation-guide
  7. Бугайчук К. Л. Масові відкриті дистанційні курс. / Бугайчук К. Л.. // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – №6(26). // [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.journal.iitta.gov.ua
  8. Koller Daphne: What we're learning from online education. / Daphne Koller // TEDGlobal 2012 20:40 Filmed Jun 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.ted.com/ talks/daphne_koller_what_we_re_lear-ning_from_ online_education
  9. Siemens George. Researching open online courses. / Siemens G. // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.elearnspace.org/blog/2011/07/04/researching-open-online-courses/
  10. Vicki D. Questioning the Future of the Open Student / Davis Vicki. // EDUCAUSE Review, vol. 45, no. 4 – 2010. – pp. 22–28.
  11. Андон Ф.И., Гришанова И.Ю., Резниченко В.А. Semantic web как новая модель информационного пространства интернет // Пробл. програмув. — 2008. — N 2-3. — с. 417-430.
  12. Ландэ Д.В. Сканер системы контент-мониторинга InfoStream / Д.В. Ландэ // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии. – Харьков: НАКУ "ХАИ", 2005. – Вып. 28. – С. 53 – 58
  13. Ландэ Д.В. Rедкостный Sинтез Sайтов / Ландэ Д.В., Морозов А.Ю.. // “Мой Компьютер”. – 2003. – №25 // [Електронний ресурс]. Режим доступу:   http://dwl.visti.net/art/rssart/
  14. Анісімов А.В., Марченко О.О., Никоненко А.О. Алгоритмічна модель асоціативно-семантичного контекстного аналізу текстів природною мовою // Пробл. програмув. — 2008. — N 2-3. — С. 379-384.
  15. Тесля Ю.Н. Введение в информатику природы /Ю.Н. Тесля: монография. – К.: Кондор, 2010. – 256 с.
  16. Тесля Ю. М., Шабала Є. Є. Рефлекторна система формалізації змісту довільних текстів будівельної тематики / Ю. М. Тесля, Є. Є. Шабала // Управління розвитком складних систем. – 2013. – Вип. 16. – С. 119-123.

 

References: 
  1. Osvita protiahom zhyttia: svitovyj dosvid i ukrains'ka praktyka. Analitychna zapyska. Electronic source – Retrieved from http://www.niss.gov.ua/articles/252/
  2. Kukharenko, V.M. (2012). Initial process in mass open distance cource. Theory and practice of social systems management, 1, 40-50.
  3. Kukharenko, V.M. (2013). Methods of content manager work.  Informatsijni tekhnolohii v osviti, 6, 100-107. – Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_14
  4. Chaney, Paul. Content Curation Fundamentals, Part 1 of a Series “Blogger Network”. Electronic source – Retrieved from http://blog.utalkmarketing.com/content-strategy/content-curationfundamentals-part-1-of-a-series/
  5. Kelly, David. Is Content Curation in Your Skill Set ? It Should Be.: Learning Solutions Magazine. Electronic source – Retrieved from http://bit.ly/V2ImLl
  6. Farber, Eugene. Content Curation : The Ultimate Guide. Electronic source – Retrieved from  http://www.contentstrategyhub.com/content-curation-guide
  7. Buhajchuk, K.L. (2011). Mass open distance cource. Infornation systems and education tools, 6(26). Electronic source – Retrieved from http://www.journal.iitta.gov.ua
  8. Koller, Daphne: What we're learning from online education. / Daphne Koller // TEDGlobal 2012 20:40 Filmed Jun 2012 Electronic source – Retrieved from https://www.ted.com/ talks/daphne_koller_what_we_re_lear-ning_from_ online_education
  9. Siemens, George. (2011) Researching open online course. Electronic source – Retrieved from http://www.elearnspace.org/blog/2011/07/04/researching-open-online-courses/
  10. Vicki, D.(2010). Questioning the Future of the Open Student. EDUCAUSE Review, vol. 45, 4, 22–28.
  11. Andon, F.Y. & Hryshanova, Y.Yu. & Reznychenko V.A. (2008). Semantic web as new model of information space internet. Problems of programming, 2-3, 417-430.
  12. Lande, D.V. (2005). Scaner of the system of content-monitoring InfoStream. Open information amd computer integrated technologies, Khar'kov, Ukrayna: NAKU "KhAY", 28, 53–58
  13. Lande, D.V. & Morozov, A.Yu. (2003). Rare synthesis of sites. “Moj Komp'iuter”,25 [Electronic source]. – Retrieved from http://dwl.visti.net/art/rssart/
  14. Anisimov, A.V. & Marchenko, O.O. & Nykonenko, A.O. (2008). Algometric model of associated semantic contecst analisys of the textes in natural language. Problems of programation, 2-3, 379-384.
  15. Teslya, Y.M. (2010). Introduction to informatics of nature. Kyiv, Ukraine : Maklaut.
  16. Teslia, Yu.M. & Shabala, Ye.Ye. (2013). Reflector system of content formalization of ree textes in building topic. Management of development of complex systems, 16, 119-123.