Аннотації

Автор(и):
Цюцюра М. І., Пристайло М. О., Кулеба М. Б.
Автор(и) (англ)
Tsiutsiura Mykola, Prystailo Mykola, Kuleba Mykola
Дата публікації:

12.02.2021

Анотація (укр):

Конкурентоспроможність та ефективність діяльності закладів вищої освіти в сучасних умовах безпосередньо залежить від забезпечення якості прийняття управлінських рішень, що приймаються його вищим керівництвом, які своєю чергою визначаються тим, наскільки вдало організовано рух інформаційних потоків як усередині ЗВО, так і з зовнішнім середовищем. Вирішення проблеми раціональної організації розкладу навчального процесу інформаційних потоків неможливе без створення дієвої інформаційно-управляючої системи, яка б мала забезпечувати безперервний процес збирання, апрацювання, передавання й зберігання інформації, необхідної для прийняття управлінських рішень забезпечення якісного процесу надання освітніх послуг в рамках освітніх навчальних програм спеціальностей. Потрібно розробити інформаційну технологію як засіб удосконалення навчального процесу, приведення його до сучасних вимог. Саме навчальний процес має розглядатися як складна система, яка базується на реалізації багатьох дій з планування, реалізації і моніторингу навчання здобувачів освітніх послуг і роботи навчально-педагогічного персоналу.

Анотація (рус):

Анотація (англ):

Competitiveness and efficiency of higher education institutions in modern conditions directly depends on ensuring the quality of management decisions made by its senior management, which in turn are determined by how well organized the flow of information flows both within the freelance and external environment. Solving the problem of rational organization of the schedule of the educational process of information flows is impossible without the creation of an effective information and management system, which should provide a continuous process of collecting, processing, transmitting and storing information needed to make management decisions to ensure quality educational services. It is necessary to develop information technology as a means of improving the educational process, bringing it to modern requirements. The educational process should be considered as a complex system based on the implementation of many actions for planning, implementation and monitoring of training of educational services and the work of teaching staff.

Література:

  1. Беспалько В. П., Татур Ю. Г. Системно-методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов: учеб.-метод. пособие. Москва: Высш. шк., 1989. 144 с.
  2. Підласий І. П. Технологія виховання з комп’ютерною підтримкою. Рідна мова. 1993. № 2. С. 18 – 21.
  3. Меняйленко О. С., Семенов М. А. Використання комп’ютера для визначення груп учнів при диференційованому методі навчання. Освіта на Луганщині. 1997. № 3. С. 68 – 69.
  4. Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти: (Проект): Додаток № 5 до рішення Колегії Міністерства освіти і науки від 17.08.2000 р. Освіта України. 2000. 16 серп. (№ 33). С. 3.
  5. Безносюк О. О., Уліч В. Л. Науково-методичні засади запровадження кредитно-модульної та модульно-рейтингової систем організації навчального процесу. VII Міжнар. наук.-метод. конф. “Вища технічна освіта: проблеми та перспективи розвитку в контексті Болонського процесу” (26 – 27 травня 2005 р.). Тези доповідей. Київ: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2005. С. 103 – 105.
  6. Павлов А. А. Информационные технологии и алгоритмизация в управлении. Київ: Техніка, 2002. 344 с.
  7. Павлов А. А., Банашак З., Гриша С. Н., Мисюра Е. Б. Система автоматизированного планирования и диспетчирования групповых производственных процессов. Киев: Техника, 1990. 198 с.
  8. Меняйленко О. С. Математичні моделі “гуманних” педагогічних впливів для автоматизованих навчальних систем. Вісник Східноукр. нац. ун‑ту ім. В. Даля. 2005. № 4(74). С. 38 – 49.
  9. Черепанов В. С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях. Москва: Педагогика, 1998. 152 с.
  10. Крамер Г. Математические методы статистики. Москва: Мир, 1975. 648 с.
  11. Новиков Д. А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи). Москва: МЗ-Пресс, 2004. 67 с.
  12. Кемени Дж., Снелл Дж. Кибернетическое моделирование. Некоторые приложения. Нью-Йорк, 1963–1970. Пер. с англ. Б. Г.Миркина. Под ред. И. Б. Гутчина. Москва: Сов. радио, 1972. 192 с.
  13. Цюцюра М. І., Кулеба М. Б., Гоц В. В., Лященко Т. О. Інформаційні технології оцінювання знань студентів при дистанційному навчанні на основі хмарних технологій. Управління розвитком складних систем. Київ, 2019. № 38. С. 111 – 116, dx.doi.org\10.6084/m9.figshare.9788564.
  14. Котенко Н. О., Жирова Т. О., Кулеба М. Б. Дослідження особливостей тестування мобільних додатків. Управління розвитком складних систем. Київ, 2020. № 41. С. 55 – 60; dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.41.55-60.
  15. Київська К. І., Цюцюра С. В., Кулеба М. Б. Аналіз застосування штучного інтелекту в BIM-технологіях. Управління розвитком складних систем. Київ, 2020. № 43. С. 97 – 103, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.43.97-103.
  16. Цюцюра, М. І., Єрукаєв А. В., Пристайло М. О., Кулеба М. Б. Машинна творчість. Основні напрями дослідження. Управління розвитком складних систем. Київ, 2020. № 44. С. 100 – 104, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.44.100-104.
  17. Kuleba Mykola, Kyivska Kateryna, Tsiutsiura Mykola, Yerukaiev Andrii and Prystajlo Mykola. Information technology for business process modeling authored by had been reviewed by the Editorial Board and published. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), Volume 12, Issue 2, February 2021, pp. 313-318; ISSN Print: 0976-6480 and ISSN Online: 0976-6499; Journal Impact Factor (2020): 10.9475 Calculated by GISI (www.jifactor.com)”. (Scopus).
  18. Tsiutsiura Mykola, Kuleba Mykola, Terentiev Oleksandr, Tsiutsiura Svitlana, Kyivska Kateryna, Yerukaiev Andrii. Protection of information in assessing the factors of influence. 2020 IEEE 2nd International Conference on Advanced Trends in Information Theory (IEEE ATIT 2020), 25.11.20-27.11.20 Kyiv, Ukraine (WoS).
  19. Полтавцев Микита, Єрукаєв Андрій, Цюцюра Микола, Кулеба Микола. Застосування патернів об’єктно-оріентованого проектування для побудови системи імітаційного моделювання на мові С++. Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених «BUILD-MASTER-CLASS-2020», 25-27 листопада 2020 року. Київ, КНУБА, 2020. 472 с.
  20. Tsiutsiura Mykola, Kuleba Mykola. Analysis of key information flows in development of software systems. Перша науково-практична конференція «Розподілені програмні системи і технології», 13-14 листопада 2020 року. Київ: КНУБА, 2020. 68 с.
  21. Tsiutsiura M. I., Shumeyko О. V., Kuleba M. B. Analysis of key information flows in development of electronic questionnaire. Четверта міжнародна науково-практична конференція «Управління розвитком технологій». Тема: Інформаційні технології розвитку змісту освіти, 19–20 травня 2017 року. Київ: КНУБА, 2017. 52 с.
  22. Kyivska K., Tsiutsiura M., Kuleba M. The use of artificial intelligence in the construction industry. The XVIII International Science Conference «Research and development results», April 06 – 09, 2021, Athens, Greece. Р.178-180.

References:

  1. Bespalko, V. P., Tatur, Yu. G. (1989). System-methodical support of the educational process of training specialists: study-method. allowance. Moscow: Higher. sch., 144.
  2. Podlasy, I. P. (1993). Technology of education with computer support. Native language, 2, 18–21.
  3. Menyaylenko, O. S., Semenov, M. A. (1997). The use of computers to determine groups of students with a differentiated method of teaching. Education in Luhansk region, 3, 68–69.
  4. Criteria for assessing academic achievement in the system of general secondary education: (Draft): Annex № 5 to the decision of the Board of the Ministry of Education and Science of August 17, 2000. Education of Ukraine, 33, 3.
  5. Beznosyuk, O. O., Ulich, V. L. (2005). Scientific and methodological principles of introduction of credit-modular and modular-rating systems of the educational process. VII International. scientific method conf. "Higher Technical Education: Problems and Prospects for Development in the Context of the Bologna Process" (May 26-27, 2005). Abstracts. Kyiv: IPC “Polytechnic Publishing House”, pp. 103–105.
  6. Pavlov, A. A. (2002). Information technology and algorithmization in management. Kyiv: Tehnika, 344.
  7. Pavlov, A. A., Banashak, Z., Grisha, S. N., Misyura, E. B. (1990). System of automated planning and dispatching of group production processes. Kiev: Tehnika, 198.
  8. Menyaylenko, O. S. (2005). Mathematical models of "humane" pedagogical influences for automated educational systems. Bulletin of East Ukraine. nat. un tu im. V. Dahl, 4 (74), 38–49.
  9. Cherepanov, V. S. (1998). Expert estimates in pedagogical research. Moscow: Pedagogy, 152.
  10. Kramer, G. (1975). Mathematical methods of statistics. Moscow: Mir, 648.
  11. Novikov, D. A. (2004). Statistical methods in pedagogical research (typical cases). Moscow: MZ-Press, 67.
  12. Kemeny, J., Snell, J. (1972). Cybernetic modeling. Some applications. New York, 1963-1970. Per. from English
    B. G. Mirkin. Ed. I. B. Gutchin. Moscow: Sov. Radio, 192.
  13. Tsiutsiura, Mykola, Kuleba, Mykola, Gots, Vladislav & Lyashchenko, Tamara. (2019). Information technology assessment of students' knowledge in distance learning based on cloud technologies. Management of Development of Complex Systems, 38, 111–116, dx.doi.org\10.6084/m9.figshare.9788564.
  14. Kotenko, Nataliia, Zhyrova, Tetiana & Kuleba, Mykola, (2020). Features research testing of mobile applications. Management of Development of Complex Systems, 41, 55–60; dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.41.55-60.
  15. Kyivska, Kateryna, Tsiutsiura, Svitlana & Kuleba, Mykola. (2020). Analysis of application of artificial intelligence in BIM-technology. Management of Development of Complex Systems, 43, 97–103, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.43.97-103.
  16. Tsiutsiura, Mykola, Yerukaiev, Andrii, Prystailo, Mykola & Kuleba, Mykola, (2020). Models and methods of artificial intelligence for creating a computer creativity product. Management of Development of Complex Systems, 44, 100–104, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.44.100-104.
  17. Kuleba Mykola, Kyivska Kateryna, Tsiutsiura Mykola, Yerukaiev Andrii and Prystajlo Mykola. (2021). Information technology for business process modeling authored by had been reviewed by the Editorial Board and published. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 12, 2, 313-318; ISSN Print: 0976-6480 and ISSN Online: 0976-6499; Journal Impact Factor (2020): 10.9475 Calculated by GISI (www.jifactor.com)”. (Scopus).
  18. Tsiutsiura Mykola, Kuleba Mykola, Terentiev Oleksandr, Tsiutsiura Svitlana, Kyivska Kateryna, Yerukaiev Andrii. (2020). Protection of information in assessing the factors of influence. Proc. 2020 IEEE 2nd International Conference on Advanced Trends in Information Theory (IEEE ATIT 2020), 25.11.20-27.11.20 Kyiv, Ukraine (WoS).
  19. Poltavtsev, Nikita, Yerukaev, Andrey, Tsyutsyura, Nikolay, Kuleba, Nikolay. (2020). Application of object-oriented design patterns to build a simulation system in C ++. International scientific-practical conference of young scientists "BUILD-MASTER-CLASS-2020", November 25-27, 2020. Kyiv, KNUBA, 472.
  20. Tsiutsiura, Mykola, Kuleba, Mykola, (2020). Analysis of key information flows in development of software systems. The first scientific-practical conference "Distributed software systems and technologies", November 13-14, 2020. Kyiv: KNUBA, 68.
  21. Tsiutsiura, M. I., Shumeyko, О. V., Kuleba, M. B. (2017). Analysis of key information flows in development of electronic questionnaire. Fourth International Scientific and Practical Conference "Management of Technology Development". Topic: Information technologies for the development of educational content, May 19-20, 2017. Kyiv: KNUBA, 52.
  22. Kyivska, K., Tsiutsiura, M., Kuleba, M. (2021). The use of artificial intelligence in the construction industry. The XVIII International Science Conference «Research and development results», April 06 – 09, 2021, Athens, Greece, 178–180.