КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КИТАЙСЬКИХ ВИКЛАДАЧІВ В УКРАЇНІ

Заголовок (англійською): 
SELECTION CRITERIA FOR INCREASING THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF CHINESE TEACHERS IN UKRAINE
Автор(и): 
Ван Їнсін
Автор(и) (англ): 
Wang Ying Xing
Ключові слова (укр): 
динамічне середовище; компетентнісний підхід; критерії компетентності
Ключові слова (англ): 
Dynamic environment; competence approach; competence criteria
Анотація (укр): 
Нині не викликає сумнівів важливість освіти та інших форм розвитку компетенцій. Вони є ключовим фактором продуктивності, інноваційного потенціалу та конкуренто-спроможності. В умовах динамічного середовища реалізація сучасних міжнародних проектів та програм багато в чому залежить від грамотного застосування компетентнісного підходу. Останні дослідження активів знань свідчать про те, що основні проблеми стратегічного управління пов’язані саме з можливостями та компетенціями організацій. Розвиток компетенції розглядається як раціональний процес, що має кінцевий результат, який можна контролювати без серйозних проблем на основі досліджень та інших міркувань. Виходячи з певних заздалегідь визначених цілей (наприклад, придбання певних знань і навичок), передбачається, що на основі педагогічних і психологічних знань можна розробити і впровадити навчальний процес таким чином, щоб це призвело до досягнення визначених цілей. Янченський політехнічний інститут використовує п’ять базових критеріїв компетентності викладачів: загальнокультурний, загальнопрофесійний, комунікативний, особистісний, саморозвиток та самоосвіту. На основі комплексної експертної оцінки перевіряються всі критерії та приймаються кадрові рішення.
Анотація (англ): 
Today, there is no doubt about the importance of education and other forms of competency. They are a key factor in performance, innovation potential and competitiveness. In terms of dynamic environment, the implementation of modern international projects and programs largely depends on the competent application of the competence approach. Recent research on assets of knowledge suggests that the main problems of strategic management are related with the opportunities and competencies of organizations. The development of competence is regarded as a rational process that has an end result that can be monitored without serious problems based on research and other considerations. Based on certain pre-defined goals (for example, acquiring certain knowledge and skills), it is assumed that based on pedagogical and psychological knowledge it is possible to develop and implement the learning process in such a way that it led to the achievement of certain Purposes. The Yanchen Polytechnic Institute uses 5 basic criteria of competence of teachers: general-cultural, general-professional, communicative, personal, self-development and self-education. On the basis of a comprehensive expert evaluation all criteria are checked and personnel decisions are accepted.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 38, 2019
Назва журналу, номер, рік випуску (рус): 
Управление развитием сложных систем, номер 38, 2019
Назва журналу, номер, рік випуску (англ): 
Management of Development of Complex Systems
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
20 Март 2019
Номер збірника: 
Розділ: 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Університет автора: 
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Київ
References: 
  1. IPMA Organisational Competence Baseline (IPMA OCB). (2013). IPMA 67.
  2. Global alliance for project performance standards. http://www.globalpmstandards.org/
  3. Ellström, Per-Erik, Kock, Henrik. (2008). Competence Development in the Workplace: Concepts, Strategies and Effects. Asia Pacific Education Review, 9, 1, 5-20.
  4. Ellström, P-E. (1997). The many meanings of occupational competence and qualification. Journal of European Industrial Training, 21(6/7), 266–274.
  5. Høyrup, S., & Ellström, P-E. (2007). Arbejdspladslæring. forudsætninger, strategi/metoder, resultater [Workplace learning: Strategy/methods, results]. Copenhagen: Nordisk Ministerråd, TemaNord.
  6. Collins, R. (1979). The credential society: A historical sociology of education and stratification. New York: Academic Press.
  7. Becker, G. S. (1975) Human capital: A theoretical and empirical analysis. New York: Columbia University Press.
  8. Nordhaug, O. (1991). The shadow educational system: Adult resource development. Oslo: Norwegian University Press.
  9. Kock, H., Gill, A. & Ellström, P-E. (2007). Practices of competence development in the workplace: Relations between learning environments, strategies and learning outcomes in SMEs. Paper presented at The Second Nordic Conference on Adult Learning, Linköping, Sweden.
  10. Burke, L.A. & Hutchins, H.M. (2007). Training transfer: An integrative literature review. Human Resource Development Review, 6(3), 263-296.
  11. Rubenson, K. (2006). The Nordic model of lifelong learning. Compare: A Journal of Comparative Education, 36(3), 327–341.
  12. Colquitt, J.A. & LePine, J.A. (2000). Towards an integrative theory of training motivation: A meta- analytic path analysis of 20 years of research. Journal of Applied Psychology, 85(5), 678-707.
  13. Salas, E. & Cannon-Bowers, J.A. (2001). The science of training: A decade of progress. Annual Review of Psychology, 52, 471–499.
  14. National Development and Reform Commission,  Ministry of Foreign Affairs, and Ministry of Commerce of the People's Republic of China, with State Council authorization «Vision and Actions on Jointly Building Silk Road Economic Belt and 21st-Century Maritime Silk Road» // First Edition 2015, http://en.ndrc.gov.cn/newsrelease/201503/t20150330_669367.html