ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ БАГАТОКРИТЕРІАЛЬНОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ДО ОЦІНКИ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ, РОЗРОБЛЕНИХ НА БАЗІ ПЛАТФОРМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Заголовок (російською):
Применение методов многокритериальной оптимизация к оценке электронных учебных курсов, разработанных на базе платформ дистанционного обучения
Заголовок (англійською):
Application of multiobjective optimization to assess e-learning courses developed on the basis of distance learning platform
Автор(и):
О.В. Федусенко., О.О. Рафальська
Ключові слова (укр):
електронний навчальний курс, багатокритеріальна оптимізація, системний аналіз, методи експертного оцінювання, вагові критерії
Анотація (укр):
Розглянуто проблему оцінювання електронних навчальних курсів з урахуванням критеріїв якості. Запропоновану математичну багатокритеріальну модель можна бути використовувати для оцінювання електронних навчальних курсів будь-якої тематики.
Анотація (рус):
Рассмотрено проблему оценки электронных учебных курсов с учетом критериев качества. Предложенная в статье математическая многокритериальная модель может быть использована для оценки электронных учебных курсов любой тематики.
Анотація (англ):
The following article handles a problem of estimating electronic educational courses considering criteria for quality. The proposed mathematical multi-objective model can be used for evaluating electronic educational courses of any subject-matter.
Публікатор:
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр):
Управління розвитком складних систем, номер 6, 2011
Мова статті:
Українська
Формат документа:
application/pdf
Документ:
Дата публікації:
28 Январь 2011
Номер збірника:
Розділ:
Інформаційні технології управління
Університет автора:
Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ
Литература:
- Морзе Н.В. Структура електронного навчального курсу на базі платформи дистанційного навчання. // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2008. – № 5. – С. 11 – 18.
- Морзе Н.В., Глазунова О.Г. Критерії якості електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання// Інфломаційні технології в освіті. – 2009. – №4. – С. 63 – 76.
- Кини Л.Р., Райфа Х. Принятие решений при многих критериях: придпочтения и замещения: Пер. с англ./Под ред.И.Ф. Шахнова. – М.:Радио и связь,1981 . – 560 с.