НЕЙРОННІ МЕРЕЖІ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ КОНФІГУРАЦІЯМИ ПРОЕКТІВ ТУРИСТИЧНИХ ПОТОКІВ
1. Токменко О. Мовні тенденції Ради Європи в контексті глобалізації / О. Токменко // Іноземні мови в навч. закл. – 2004. – № 3.
2. Barbara Pozzo. Multilingualism and the harmonisation of European law // Barbara Pozzo, Valentina Jacometti. –Kluwer law International – 2006, p. 210.
3. Пелагеша Н. Мова рідна і дві іноземні / Наталя Пелагеша // Дзеркало тижня. – 2008. – № 25.
4. Key Competences for Lifelong Learning – A European Framework. – Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2007. – 16 р.
5. European Comission - Education and Training: [Електронний ресурс]. 1995 – 2013. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/index_en.htm#top вільний. – Заголовок з екрану.
6. Europeans and their Languages: [Електронний ресурс]. February 2006. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/public_opinion/archives/ebs/ebs_243_en.pdf вільний. – Заголовок з екрану.
7. Crystal D. The Future of English // Weltgesellschaft, Weltverkehrsprache, Welkultur. - Tuebingen: Staufenburg-Verl, 2000. - P. 14-26.
8. Горбатенко В.П. Стратегія модернізації суспільства: Україна на зламі тисячоліть// В.П. Горбатенко - К.: Видавничий центр «Академія», 1999. - С.183.
9. Європейська інтеграція України: громадська думка // Національна безпека і оборона. – 2007. - № 5. – С. 54.
10. Плаксий С. Сверхэксплуатация преподавателей – главная угроза высшей школе и развитию России в ХХІ в. // Вестник высшей школы. – 2004. – № 3. – С. 16–22.