Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів
1. Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія.- К. : Атака, 2009. – 684 с.
2. Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами). – К. : Київський національний економічний інститут, 1997. – 184 с.
3. Лізунов П.П., Білощицький А.О. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу // Системи обробки інформації. – Х. : ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
4. Ямпольский В.З., Чуликов И.Л. Автоматизация управления высшей школой. – Воронеж : Изд-во Воронежского университета, 1987. – 267с.
5. Белощицкий А.О., Лизунов П.П., Мыснык Л.Д., Тесля Ю.Н. Информационные технології в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-29.
6. Білощицький А.О., Демченко В.В. Розробка інтегрованих інформаційних засобів для забезпечення впровадження кредитно-модульної системи в сфері навчання // Східно-Європейський журнал передових технологій. Українська державна академія залізничного транспорту. Технологічний центр. – Харків. – 2007. – С. 20–28.
7. Белощицкий А. А. Структура методологии проектно-векторного управления образовательными средами /
А. А. Белощицкий // Управління розвитком складних систем : зб. наук. пр. – К. : КНУБА, 2011. – Вип. 7. – С. 121–125.
8. Тесля.Ю.Н., Мисник Л.Д., Тесля Є.Ю., Придворна О.А. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань, як елемент системи управління учбовим процесом // Вісник ВПІ, 2000. – С. 96-99.
9. Щербина О.А. Використання web-платформи дистанційного навчання для комп’ютерного тестування та інформаційної підтримки навчального процесу // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. Спец. випуск / Кол. авт. К. : Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти, 2006. – С. 124-127.
10. Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. – 2006. – №1. – С. 35-52.
11. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384 с.
12. Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 201.2004 р. № 48 “Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
13. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 “Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу”.
1. Bykov, V. J. (2009). Models of organizational systems open education: Monohraph. Kyiv, Ukraine : Attack, 684 p.
2. Kaminsky, O. E.(1997). New information technologies in the management of multi-objects (in practice management institutions of higher education). Kyiv, Ukraine : Kyiv National Economic Institute, 184 p.
3. Lizunov, P. P., & Biloschytskyy A. A. (2007). Models and means of forming complex information-educational environment of the institution // Information processing systems. H.: XY FP, 5 (63), 2-7.
4. Yampolsky, V. Z., & Chulykov, I. L. (1987). Automation Control High society shkoloy. Voronezh, USSR: Voronezh University Publishing, 267s.
5. Beloschytskyy A. A., Lyzunov P. P., Mysnyk L. D., & Tesla Y. N. (2008) Consumer Information technology Management Process of scientific establishments of higher education // Journal of East-Ukrainian National University. Dal. Journal of №8 (126) Part 1 - Lugansk: SNU them. Dal, 2008. - S.287-29
6. Biloschytskyy A., & Demchenko V. (2007) Development of integrated information tools for the implementation of credit-modular system in the field of education // Eastern European journal of advanced technologies. Ukrainian State Academy of Railway Transport. Technology Center, 20-28.
7. Beloschytskyy, A. (2011) Structure of direct-project methodology of education environment / AA Beloschytskyy // Management of Complex Systems: Coll. Science. Pr, 7, 121-125.
8. Teslya, Yu. N., Mysnyk, L. D., Tesla, E. Y., & Prydvorna, O. A. (2000). Information technology of aided learning and knowledge control, as part of management of educational process Herald VPI, 96-99.
9. Scherbyna, O. A. (2006). Using of web-platform of distance learning for computer testing and informational support to the learning process. New technology education: Scientific and method. Coll. Spec. Issue / Col. com. Kyiv, Ukraine : Institute of Innovative Technology and Education, 124-127.
10. Polishchuk, V. T. (2006). Study regulations and management estimates of workload in a higher education institution /
V. Polishchuk, Y. Tesla, Y. Trius, K. Levkovsky // Higher HQ, 1, 35-52.
11. Styopka, M. F., Bolyubash, Ya. Ya., Shynkaruk, V. D., Hrubinko, V., & Babin, І.І. (2004). Higher education in Ukraine and the Bologna Process: Textbook / Edited by VG Kremen. Stockholm: Educational book -Bohdan, 384.
12. Temporary Regulations on the organization of educational process in the credit system of training. Approved by the Ministry of Education and Science of Ukraine of 201.2004 g. № 48 "About pedagogical experiment of credit-modular system of educational process".
13. Ministry of Education and Science of Ukraine of 20.10.2004 p. № 812 "On peculiarities of the introduction of credit-modular system of educational process".