УПРАВЛЕНИЕ КРИЗИСНЫМИ СИТУАЦИЯМИ НА ПРОМЫШЛЕННЫХ НАУКОЕМКИХ ПРЕДПРИЯТИЯХ

Автор(и): 
Л.С. Чернова
Ключові слова (укр): 
криза підприємства, управління кризисними ситуаціями, управління знаннями, система управління кризисними ситуаціями, цикл розвитку кризи
Ключові слова (рус): 
кризис предприятия, управление кризисными ситуациями, управление знаниями, система управления кризисными ситуациями, цикл развития кризиса
Ключові слова (англ): 
enterprise crisis, crisis management, knowledge management, crisis management system, crisis life cycle
Анотація (укр): 
Розглянуті можливості управління кризисними ситуаціями як детальний контроль здатності управління промисловим наукоємним підприємством в особливих умовах. Структура моделі системи управління кризисними ситуаціями запропонована на основі трьох рівнів (рівень ресурсів знань, рівень управлінських процесів і організаційний рівень) з метою забезпечення нового механізму управління підприємством, що має справу з кризою.
Анотація (рус): 
Рассмотрены возможности управления кризисными ситуациями как детальный контроль способности управления промышленным наукоемким предприятием в особых условиях. Структура модели системы управления кризисными ситуациями предложена на основе трех уровней (уровень ресурсов знаний, уровень управленческих процессов и организационный уровень) с целью обеспечения нового механизма управления предприятием, имеющим дело с кризисом.
Анотація (англ): 
The article deals with a precise inspection on all levels of knowledge-intensive industrial enterprise as one of the possible models of crisis management under special circumstances. The structure of model has been divided on the three subgroups (knowledge source level, management process level and organizational level) тhis structured model is aimed to provide a new mechanism of crisis management at the enterprise.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 15, 2013
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
27 Сентябрь 2013
Номер збірника: 
Розділ: 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ
Університет автора: 
Национальный университет кораблестроения, Николаев
Литература: 

1. Angela J Harris. Lifeline: Call Centers and Crisis Management. Risk Management – 2000. – P. 42-55.

2. Donald Moynihan. Learning under uncertainty: Networks in Crisis Management. Public Administration Review – 2008. – P. 350-365.

3. Louise K Comfort. Crisis Management in Hindsight: Cognition, Communication, Coordination, Control. Public Administration Review – 2007. – P. 189-197.

4. Carole Lalonde. Crisis Management and Organizational Development: Towards the Conception of a Learning Model in Crisis Management. Organization Development Journal – 2007. – P.17-29.

5. Wei-Tsong Wang, Salvatore Belardo. Strategic Integration: A Knowledge Management Approach to Crisis Management. Proceedings of the Hawaii International Conference on System Sciences – 2005.

6. Попов Р.А. “Антикризисное управление”.
– М.: Высш. шк., 2003. – 429 с.

7. Фомин Я.А. “Диагностика кризисного состояния предприятия”. – М.: ЮНИТИ, 2003. – 349 с.

8. Василенко В. Антикризове управління підприємством. 2-ге вид.: навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2005.– 504 с.