ФОРМУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБРАЗУ ГЕОПРОСТОРОВИХ ОБ’ЄКТІВ
1. Геопросторові дані [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/
2. Кусина О.А. Социальные сети как эффективный инструмент маркетинга в индустрии встреч // Креативная экономика. — 2013. — № 1 (73). — С. 118-123.[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.creativeconomy.ru/articles/27543//
3. Пелещишин А.М. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями у мовах розвитку інформаційного суспільства: монографія / А. Пелещишин, Ю. Сєров, О. Березко, О. Пелещишин, О. Тимовчак-Максимець, О. Марковець; за заг. ред. А. Пелещишина. – Львів: В-во НУ «ЛП», 2012. – 368 с.
4. Про містобудівний кадастр: Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/559-2011-%D0%BF.
5. Хміль І. Формування пошукових запитів для опрацювання інформації у геоінформаційних системах // Інформація, комунікація, суспільство: матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2012. – С. 122-123.
6. Buscaldi D., Rosso P. Map-based vs. knowledge-based toponym disambiguation // Proceedings of the 2nd International Workshop on Geographic Information Retrieval (GIR 2008). – 2008. – Р. 19 – 22.
7. Kalev H. Leetaru Fulltext Geocoding Versus Spatial Metadata for Large Text Archives: Towards a Geographically Enriched Wikipedia // D-Lib Magazine. – 2012. – Vol. 18. – № 9-10. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dlib.org/dlib/september12/leetaru/09leetaru.html.
8. Pekar V., Ou Sh. Discovery of Subjective Evaluations of Product Features in Hotel Reviews // Journal of Vacation Marketing. – 2008. – Vol. 14. – № 2. – P. 145 – 155.