АНАЛІЗ ВЗАЄМОДІЇ СКЛАДОВИХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБРАЗУ ГЕОПРОСТОРОВИХ ОБ’ЄКТІВ У ВІРТУАЛЬНИХ СПІЛЬНОТАХ
1. Johnson T. J. Webelievability: A Path Model Examining How Convenience and Reliance Predict Online Credibility. / T. J. Johnson and B. Kaye // Journalism and Mass Communication Quarterly (79). – 2002. – 619-642 p.
2. Oudshoff A.M., Bosloper I.E., Klos T.B., Spaanenburg L. Knowledge discovery in virtual community texts: Clustering virtual communities //Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. – IOS Press, 2003. - Vol.14.- №1.- P.13-24.
3. Pekar V., Ou Sh. Discovery of Subjective Evaluationsof Product Features in Hotel Reviews // Journal of Vacation Marketing. – 2008. – Vol. 14. – № 2. – P. 145 – 155.
4. Saurí R, Pustejovsky J. FactBank: a corpus annotated with event factuality // Language Resources and Evaluation.. - Springer Netherlands, 2009.-Vol.43. - №3. – P.227-268.
5. Жежнич П.І. Часові бази даних: моделі та методи реалізації :[Монографія] / П.І. Жежнич – Львів:Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2007. – 260 с.
6. Тимовчак-Максимець О.Ю. Аналіз комунікативної взаємодії на веб-форумах: інформаційна поведінка та учасники / О.Ю. Тимовчак-Максимець, А.М. Пелещишин, К.О. Слобода // Інформаційні системи та мережі: [збірник наукових праць] / відповідальний редактор В. В. Пасічник. - Львів : Вид-во Національного університету "Львівська політехніка", 2011. - 387 с. : іл. - (Вісник / Національний університет "Львівська політехніка" ; № 699). – С. 352-361.
7. Федушко С. Методи визначення соціально-демографічних характеристик користувачів соціальних комунікацій / С. Федушко, А. Пелещишин, Ю. Сєров // Комп’ютерні науки та інженерія (CSE-2011): тези V міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, 24-26 листопада 2011 р., Львів. – Львів: Вид-во НУ „Львівська політехніка”, 2011.– С.358-361.
8. Федушко С.С. Алгоритм валідації інтернет-імен користувачів віртуальних спільнот / С.С. Федушко, Ю.О. Сєров //Вісник НУ "Львівська політехніка": Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – Львів: Вид-во НУ "ЛП", 2011. – №719. – С.215-219.
9. Федушко С.С. Особливості визначення та опису соціально-демографічних характеристик в соціальних комунікаціях/ С.С. Федушко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка": Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – Львів: Вид-во НУ "ЛП", 2011. – №694. – С.75-85.
10. Хміль І. Побудова концептуальних сіток для аналізу тематичної близькості геопросторових об’єктів // Інформація, комунікація, суспільство: матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21-24 травня, 2014 року, Львів-Славське. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2014. – С. 200-201.
11. Хміль І. Формування пошукових запитів для опрацювання інформації у геоінформаційних системах // Інформація, комунікація, суспільство: матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2012. – С. 122-123.
1. Johnson, T. J. (2002). Webelievability: A Path Model Examining How Convenience and Reliance Predict Online Credibility / T. J. Johnson and B. Kaye // Journalism and Mass Communication Quarterly (79). – 619-642.
2. Oudshoff, A.M. (2003). Knowledge discovery in virtual community texts: Clustering virtual communities / Oudshoff A.M., Bosloper I.E., Klos T.B., Spaanenburg L. // Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. - Vol.14.- №1.- 13-24.
3. Pekar, V. (2008). Discovery of Subjective Evaluationsof Product Features in Hotel Reviews / Pekar V., Ou Sh. // Journal of Vacation Marketing. – Vol. 14. – № 2. – 145 – 155.
4. Saur,í R. (2009). FactBank: a corpus annotated with event factuality/ Saurí R, Pustejovsky J. // Language Resources and Evaluation. - Vol.43. - №3. –227-268.
5. Zhezhnych, P. I. (2007). Temporal databases: models and methods of implementation: Lviv Polytechnic National University Publishing house, 260.
6. Tymovchak-Maksymets, O.Yu. (2011). Analysis of communicative interaction on web forum: information behavior and participants / Tymovchak-Maksymets, O.Yu., Peleshchyshyn, A. M., Sloboda, K.O. // Information Systems and Networks, 699. – 352-361.
7. Fedushko, S. S. (2011). Methods for determining of the social communications users socio-demographic characteristics/ Fedushko, S. S., Peleshchyshyn, A. M., Syerov, Yu. O. // Computer Science and Engineering (CSE-2011). – 358-361.
8. Fedushko, S. S. (2011). Algorithm Validation online usernames virtual communities/ Fedushko, S. S., Syerov, Yu. O. // Computer Science and Information Technologies. – №719. – С.215-219.
9. Fedushko, S. S. (2011). Features of definition and description of the socio-demographic characteristics in social communications. Computer Science and Information Technologies, 694. – 75-85.
10. Khmil, I. (2014). Building a conceptual grids for analysis of geospatial objects thematic proximity. Information, communication, society: materials IIІ International conference ICS-2014. – 200-201.
11. Khmil, I. (2012). Search queries forming for information processing in GIS. Information, communication, society: materials І International conference ICS-2012. – 122-123.