ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЗАДАЧ АНАЛІЗУ СОБІВАРТОСТІ ІТ-ПРОДУКТУ

Автор(и): 
Цюцюра М.І.
Автор(и) (англ): 
Tsiutsiura Mikola
Ключові слова (укр): 
ІТ-продукт; синтетичні показники; оцінка суттєвого атрибуту; коефіцієнт корисності ІТ-продукту; віртуалізація програмного забезпечення; переваги MSI пекеджингу
Ключові слова (рус): 
ІТ-продукт; синтетические показатели; оценка существенного атрибута; коэффициент полезности ІТ-продукта; виртуализация программного обеспечения; преимущества MSI пекеджинг
Ключові слова (англ): 
IT-products; Synthetic indicators; grade essential attribute; rate the usefulness of IT-products; Virtualization software; MSI packeging benefits
Анотація (укр): 
У собівартості освітнього ІТ-продукту, як у синтетичному показнику відбиваються всі сторони виробничої і фінансово-господарської діяльності закладів освітньої сфери: ступінь використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, якість роботи і керівництва в цілому. Для розробки стратегії розвитку освітнього закладу необхідно не тільки враховувати поточний попит на ІТ-продукт, а й проводити його моделювання. Ідеєю даної роботи є дослідження та обґрунтування задачі на змістовному рівні, яка описується таким чином: освітній заклад за фіксованою ціною та зростаючим прибутком спочатку збільшує споживання даного ІТ-продукту до певного максимального значення, а потім подальше зростання прибутку веде до зниження споживання даного ІТ-продукту до оптимального рівня.
Анотація (рус): 
В себестоимости образовательного ІТ-продукта, как в синтетическом показателе отражаются все стороны производственной и финансово-хозяйственной деятельности учреждений образовательной сферы: степень использования материальных, трудовых и финансовых ресурсов, качество работы и руководства в целом. Для разработки стратегии развития образовательного учреждения необходимо не только учитывать текущий спрос на ІТ-продукт, но и проводить его моделирование. Идеей данной работы является исследование и обоснование поставленной задачи на содержательном уровне, которая описывается следующим образом: образовательное учреждение по фиксированной цене и растущей прибыли сначала увеличивает потребление данного ІТ-продукта до определенного максимального значения, а затем дальнейший рост прибыли ведет к снижению потребления данного ІТ-продукта до оптимального уровня.
Анотація (англ): 
In the educational cost of IT product as a synthetic indicator are reflecting all aspects of production and financial and business institutions educational sector: the degree of material, labor and financial resources, and the quality of management in general. To develop strategies of educational institutions we should not only take into account the current demand for IT product, but also to carry out his design. The idea of this work is to study and justificate the set tasks which on a content level are described as follows: educational institution at a fixed price and growing profitand initially increased consumption of IT products to a certain maximum value, and further profit growth leads to lower consumption of IT product to the optimum level. The method is proposed for calculating the economic problems of the educational process in the form of fine calculations in homogeneous computing environments. Typically, computational tasks aimed at minimizing the costs of the educational process of the university.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 29, 2017
Назва журналу, номер, рік випуску (рус): 
Управление развитием сложных систем, номер 29, 2017
Назва журналу, номер, рік випуску (англ): 
Management of Development of Complex Systems
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
30 Январь 2017
Номер збірника: 
Розділ: 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Університет автора: 
Київський національний університет будівництва і архітектури, Київ
Литература: 

1.    Буч Г. Объектно-ориентированный анализ и проектирование с примерами приложений на С++, 2-е изд. / Пер.
с англ. – М.: "Издательство Бином" СПS: "Невский диалект", 1998. – 560 с.

2.    Вендров А.М. CASE-технологии. Современные методы и средства проектирования информационных систем / Вендров А.М. – М. : Финансы и статистика, 1998. – 176 с.

3.    Власов В.Г. Программно-целевой подход к процессу управления функционированием и развитием ВУЗа /
В. Г. Власов, В.Н. Кострова, Я. Е. Львович // Инновации в образовании. – 2003. – № 3. – С. 15–18.

4.    Волков Е.А. Численные методы. – М.: Наука, 1982. 254 с.

5.    Волков О.А. Методологія створення системи дистанційного навчання в інформаційно-консультативній службі АПК / О.А. Волков, Т. В. Січко // Збірник наукових праць ВДАУ. – 2004. – Вип. 16. –  С. 258–263.

6.    Волкович В. Л. Методы и алгоритмы автоматизированного проектирования сложных систем управления / Волкович В. Л., Волошин А. Ф., Мальцев В. В. – К. : Наукова думка, 1984. – 256 с.

7.    Воркут Т.А. Проектний аналіз: Навч. посіб. / Т. А. Воркут. – К. : Укр. Центр духов. культури, 2000. – 440 c.

8.    Вернадский В.И. Начало и вечность жизни. – М.: Советская  Россия, 1989. – 704 с.

9.    Діденко Д.Г., Черкас В.М. Метод. комплекс АСУ ВНЗ – автоматизована система для вищих навчальних закладів. – Київ: «НДІ ПІТ», 2014. – 160 с. https://osvita.net/ua/uрdates/vyyshla-nova-versiya-as-dekanat-2-4-8-1/

10. Зайченко Ю. П. Дослідження операцій / Зайченко Ю. П. – К. : ЗАТ «Віпол», 2000. – 687 с.

11. Згуровський М.З. Системний аналіз: проблеми, методологія, застосування / М.З. Згуровський, Н.Д. Панкратова. – К. : Наук. думка, 2005. – 744 с.

12. Левикін В. М. Системи управління мережевими інформаційними технологіями / В.М. Левикін, А.Я. Склярів,
І.А. Макрушан // Нові технології. – 2004. – № 3(6). – С. 101–107.

13. Левыкин В.М. Комплексная система информатизации ВУЗа / В. М. Левыкин // Новый коллегиум. – 2005. – № 4. – С. 13–17.

14. Месарович М., Мако Д., Такахара И. Теория иерархических многоуровневых систем. – М.: Мир, 1973. – 244 с.

15. Резников Б. А. Системный анализ и методы системотехники. Часть 1. Методология системных исследований. Моделирование сложных систем. – М.: МО СССР, 1990. 522 с.

16. Тюрин Е. М. Анализ данных на компьютере / Е. М. Тюрин, А. А. Макаров. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1995. – 384 с.

17. Федусенко Е.В., Федусенко А.А., Цюцюра М.І. Моделирование спроса методами параллельных вычислений с использованием нейронных сетей. Управління проектами та розвиток виробництва: Зб. Наук. Праць. – Луганськ: Східноукраїнський нац. Ун-т ім. В. Даля, 2011. – № 2 (26). – С. 5–12.

18. Цюцюра М.І. Розробка структури моделі спрямованого управління проектами. [Текст] / М.І. Цюцюра // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2009. – Вип. 26. – С. 5–12.

References: 

1.    Booch, G. (1998). Object-oriented analysis and Designing with Example applications in C ++, 2nd ed. Transl. from English. Moscow, Russia: "Binom Publishing" SPS "Nevsky dialect", 560.

2.    Vendrov, A.M. (1998). CASE-technology. Modern methods and designing information system. Moscow, Russia: Finance and Statistics, 176.

3.    Vlasov, V.G. (2003). Direct approach and software for process control and development of high school funktsyonyrovanyem / V.G. Vlasov, V.N. Campfire, J. E. L. // Innovations in education, 3, 15-18.

4.    Volkov, E.A. (1982). Cyfral methods. Moscow, Russia: Science, 254.

5.    Volkov, A.A. (2004). Methodology of creation of distance learning in information and advisory services APC /
A
.A. Volkov, T. Sichko // Proceedings of VSAU, 16, 258-263.

6.    Volkovych, V.L. & Voloshin A.F. & Maltsev, V.V. (1984).  Methods and algorithms avtomatic designing of complex control systems. Kyiv, Ukraine: Scientific Thought, 256.

7.    Vorkut, T.A. (2000). Project Analysis: Training. guidances. Kyiv, Ukraine: Eng. Wind Center. Culture, 440.

8.    Vernadsky, V.I. (1989).  The beginning and eternity of life. Moscow, Russia: Sovetskaya Russia, 704.

9.    Didenko, D.G., Cherkasy, V.M. (2014). Method. ASU set of institutions - an automated system for higher education. Kyiv: "SRI AIT", 160. https://osvita.net/ua/uрdates/vyyshla-nova-versiya-as-dekanat-2-4-8-1/

10.  Zaichenko, Y.P. (2000). Operations Research. Kyiv, Ukraine: CJSC "Vipol", 687.

11.  Zgurovsky, M.Z. & Pankratova, N.D. (2005). System analysis: problems, methodology, application. Kyiv, Ukraine: Science. opinion, 744.

12.  Levykin, V.M. (2004). Systems management of network information technology / V.M. Levykin, A.J. Sklar, I.A. Makrushan // New Technologies, 3(6), 101-107.

13.  Levykin, V.M. (2005). Complex system informatization of high school. New kollehyum, 4, 13-17.

14.  Mesarovic, M.J. & Mako, Takahara I. (1973). Theory of multivector hierarchical systems. Moscow, Russia: Mir, 244.

15.  Reznikov, B.A. (1990). System analysis and methods of system technic. Part 1. Methodology of complex research. Modeling of complex systems. Moscow, Russia: USSR Ministry of Defense, 522.

16.  Tyurin, E.M. & Makarov, A.A. (1995). Analysis of data on computer now. Moscow, Russia: UNITY-DANA, 384.

17.  Fedusenko, E.V., Fedusenko, A.A., Tsyutsyura, M.I. (2011). Modeling demand methods of parallel calculations using neiron networks. Project management and development of production: Coll. Science. Works. Lugansk: East nat. Un-named after Volodymyr Dahl, 2(26), 5-12.

18.  Tsyutsyura, M.I. (2009). Development of structure model of directed project management. Problems efficiency infrastructure Coll. Science. works. Kyiv, Ukraine: NAU, 26, 5-12.