ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ САМООРГАНІЗУЮЧИХ ЗАСОБІВ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
1. Мілаш О. О. Інформатизація вищих навчальних закладів як пріоритет державної освітньої політики в Україні. Державне будівництво. 2010. № 1. URL: http://kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2010-1/index.html (дата звернення: 15.02.2022).
2. Воронкін О. С. Основи використання інформаційно-комп’ютерних технологій в сучасній вищій школі : навч. посіб. Луганськ : ЛДІКМ, 2011.
3. Биков В. Ю., Спірін О. М., Пінчук О. П. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти. Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні : актуальні проблеми теорії і практики : зб. наук. пр. Київ : Видавничий дім «Сам», 2017. С. 191–198.
4. Ісак О. Застосування нових інформаційних технологій в системі вищої освіти: переваги та недоліки. Технологічна освіта : досвід, перспективи, проблеми. 2010. № 6. С. 118–130.
5. Абдалова О. И., Исакова О. Ю. Использование технологий электронного обучения в учебном процессе. Дистанц. и виртуал. обучение. 2014. № 12. С. 50–55.
6. Лысенко А. И. Создание современной интеллектуальной информационной системы для хранения, каталогизирования и поиска научной информации. Молодой ученый. 2018. № 16 (202). С. 108-111. URL: https://moluch.ru/archive/202/49580/ (дата обращения: 05.01.2022).
7. Вахрушева Т. Ю. Теоретичні аспекти активних методів навчання. Національний фармацевтичний університет. 2008. № 3. С. 46–49. URL: http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2008-03/08vtyaml.pdf (дата звернення: 25.01.2022).
8. Бистрова Ю. В., Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. 2-ге вид., доп. Київ : Академвидав, 2010. 456 с. (Серія «Альма-матер»), підрозділ 2.1. Сутність процесу навчання у вищій школі. С. 112–132.
9. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : Знання, 2011. 486 с.
10. Доронина Н. Н. Организация учебного процесса в вузе с использованием активных методов обучения : методы обучения студентов в вузе. Социология образования. 2011. № 3. С. 33.
11. Бистрова Ю. В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України. Право та інноваційне суспільство. 2015. № 1 (4). С. 27–33.
12. Стрельніков В. Ю. Інноваційні технології навчання у контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний, європейський та національний виміри змін : матеріали V Міжнар. Наук.-практ. конф. (16-17 квітня 2019 року, м. Суми). Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. Том 1. С. 26–29.
13. Сєдих О. Л., Овчарук В. О. Дослідження методології побудови та принципів функціонування експертних систем. Международное переодическое научное издание. Научные труды SWorld. Иваново : Научный мир, 2016. № 1 (42). С. 13–19.
14. Шершнева В. А., Вайнштейн Ю. В., Кочеткова Т. О. Адаптивная система обучения в электронной среде. Программные системы : теория и приложения, 2018, том 9, выпуск 4, 159-177. URL: http://psta.psiras.ru/read/psta2018_4_159-177.pdf (дата звернення: 05.02.2022).
15. Дем’яненко В. М. Модель адаптивної навчальної системи інформаційного простору відкритої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 3(77). С. 27–38. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v77i3.3603 (дата звернення: 09.04.2022).
16. Тесля Ю. Н., Тесля О. В. Понятийный аппарат теории несилового взаимодействия. Управление развитием сложных систем. 2009. Вып. 01 (01). С. 102–107.
17. Тесля Ю. М., Каюк П. В., Чернова М. Л. Операции над содержательной информацией в рефлекторных интеллектуальных системах. Управління розвитком складних систем. № 2. Науково-технічний збірник.
Київ, 2010. С. 31–36.
18. Корнієць О. М. Комплекс програм для тестування Testing : Навчальнодовідковий посібник. Чернігів : ЧОІППО імені К. Д. Ушинського, 2010. 38 с.
19. Милютіна І. М. Тестування як ефективний метод перевірки професійної компетентності студентів. URL : https://osvita.ua/school/ lessons_summary/edu_technology/15024/ (дата звернення: 08.04.2022).
20. Шестопалюк О. В. Інноваційні моделі навчання в діяльності вищих навчальних закладів. Теорія і практика управління соціальними системами. 2013. № 3. С. 118–124.
21. Тесля Ю. М., Оксамитна Л. П., Заспа Г. О. Використання інформаційних потоків при комп’ютерному процесі навчання. Тези доповідей на VII науково-методичній конференції «Роль комп’ютеризації навчального процесу в підготовці фахівців». Івано-Франківськ, 2000. С.123–126.
22. Власенко А. А. Использование технологии тестирования для оценки качества обучения в адаптивной обучающей системе. Новые технологии в образовании. Воронеж. 2012. № 1. С. 24–28.
23. Пачурин Г. В., Тюмина Н. С., Шевченко С. М. Анализ тестирования как средства контроля знаний обучающихся. Современные проблемы науки и образования. 2017. № 4. URL: http://scienceeducation.ru/ru/article/view?id=26716 (дата звернення: 19.04.2022).
24. Оксамитна Л. П. Особливості інформаційної взаємодії при автоматизованому навчанні. Вісник ЧІТІ. Черкаси, 2001. № 2. С.132–134.
25. Оксамитна Л. П. Методи та засоби самоорганізації моделі знань в автоматизованих системах контролю знань та навчання: дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси, 2003. 144 с.
1. Milash, O. O. (20100. Informatization of higher educational institutions as a priority of the state educational policy in Ukraine. State building, 1. URL: http://kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2010-1/index.html (accessed on: 2022-02-15).
2. Voronkin, O. S. (2011). Fundamentals of the use of information and computer technology in modern higher education : textbook. Lugansk : LDIKM.
3. Bikov, V. Yu., Spirin, О. М., Pinchuk, O. P. (2017). Problems and tasks of the modern stage of informatization of education. Scientific support of education development in Ukraine : current issues of theory and practice : coll. Science. etc. K. : Publishing House "Sam", 191–198.
4. Isak, O. (2010). Application of new information technologies in the system of higher education: advantages and disadvantages. Technological education : experience, prospects, problems, 6, 118–130.
5. Abdalova, O. I., Isakova, О. Yu. (2014). The use of electronic learning technologies in the learning process. Distance and virtual training, 12, 50–55.
6. Lysenko, A. I. (2018). Creation of a modern intellectual information system for storage, cataloging and search of scientific information. Young scientist, 16 (202), 108-111. URL: https://moluch.ru/archive/202/49580/ (accessed
on: 2022-01-05).
7. Vakhrusheva, T. Yu. (2008). Theoretical aspects of active teaching methods. National University of Pharmacy, 3,
46–49. URL: http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2008-03/08vtyaml.pdf (accessed on: 2022-01-25).
8. Bistrova, Yu. V., Fitsula, M. M. (2010). Higher school pedagogy : textbook. K. : Academic Publishing House, 456. (Alma Mater series), subsection 2.1. The essence of the learning process in higher education. P. 112–132.
9. Kuzminsky, A. I. (2011). Pedagogy of higher education: textbook for students. K. : Knowledge, 486.
10. Doronina, N. N. (2011). Organization of the educational process at the university using active teaching methods: methods of teaching students at the university. Sociology of education, 3, 33.
11. Bistrova, Yu. V. (2015). Innovative teaching methods in the higher school of Ukraine. Law and Innovation Society,
1 (4), 27–33.
12. Strelnikov, V. Yu. (2019). Innovative learning technologies in the context of the implementation of the concept of "New Ukrainian School". Innovative development of higher education: global, European and national dimensions of change : materials of the V International scientific-practical conference (April 16-17, 2019, Sumy). Sumy : Published by Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko, 1, P. 26-29.
13. Sedykh, O. L., Ovcharuk, V. O. (2016). Research of methodology of construction and principles of functioning of expert systems. International periodical scientific publication. Scientific works of SWorld. Ivanovo : Scientific World, 1 (42),
13–19.
14. Shershneva, V. A., Weinstein, Yu. V., Kochetkov, T. O. (2018). Adaptive system of education in the electronic environment. Software systems: theory and applications, 9, 4, 159–177. URL: http://psta.psiras.ru/read/psta2018_4_159-177.pdf (accessed on: 2022-02-05).
15. Demyanenko, V. M. (2022). Model of adaptive educational system of information space of open education. Information Technologies and Teaching Aids, 3 (77), 27–38. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v77i3.3603 (accessed on:
2022-04-09).
16. Teslya, Yu. N., Tesla, O. V. (2009). Conceptual apparatus of the theory of non-force interaction. Management of the development of complex systems, 01(01), 102–107.
17. Teslya, Yu. M., Kayuk, P. V., Chernova, M. L. (2010). Operations on content information in reflective intellectual systems. Management of development of complex systems, 2, 31–36.
18. Korniets, O. M. (2010). Complex of programs for testing Testing: Training manual. Chernihiv : CHOIPPO named after KD Ushinsky, 38.
19. Milyutina, I. M. (2022). Testing as an effective method of testing students' professional competence. URL:https://osvita.ua/school/ lessons_summary / edu_technology / 15024 / (accessed on: 2022-04-08).
20. Shestopalyuk, O. V. (2013). Innovative models of education in the activities of universities. Theory and practice of social systems management, 3, 118–124.
21. Teslya, Yu. M., Oksamytna, L. P., Zaspa, G. A. (2000). The use of information flows in the computer learning process. Abstracts of reports at the VII scientific and methodological conference "The role of computerization of the educational process in the training of specialists". Ivano-Frankivsk, Pp.123–126.
22. Lasenko, A. A. (2012). Using testing technology to assess the quality of learning in an adaptive learning system. New technologies in education, 1, 24–28.
23. Pachurin, G. V., Tyumin, N. S., Shevchenko, S. M. (2017). Analysis of testing as a means of controlling knowledge on students.Modern problems of science and education, 4. URL: http://scienceeducation.ru/ru/article/view?id=26716 (accessed on: 2022-04-23).
24. Oksamytna, L. P. (2001). Features of information interaction in automated learning. Bulletin of CHITI. Cherkasy, 2, 132–134.
25. Oksamytna, L. P. (2003). Methods and means of self-organization of the knowledge model in automated systems for knowledge control and learning. PhD thesis. Cherkasy State Technological University, Cherkasy, 144.