МЕТОДИКА ПАРТНЕРСЬКОГО БЕНЧМАРКІНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ МІЖНАРОДНИХ СПІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЄКТІВ НА БАЗІ МЕТОДОЛОГІЇ AGILE
1. Навольська Н. В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємств. Причорноморські економічні студії. 2016. Вип. 6. С. 79–82. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_6_18
2. Бенчмаркетинг, как функция маркетинговых исследований. URL:https://www.grandars.ru/student/marketing/benchmarking.html
3. Герасимчук Л. М., Паньковська Л. С. Бенчмаркінг на підприємстві в умовах глобалізації. Економічні науки. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 3, T. 3., С. 99–103. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_3_3/099-103.pdf.
4. Яременко Л. М., Пономаренко Я. А. Бенчмаркінг як ефективна технологія створення конкурентних переваг підприємств України. Молодий вчений. № 11 (63) листопад, 2018 р. С. 1246–1249. URL:http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/11/285.pdf
5. Охріменко Г. В. Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. No 1. С. 84–93.
6. Гончарук А. Г. Бенчмаркінг як метод управління ефективністю підприємства. Економіка: реалії часу. Одеса : Одеський національний політехнічний університет. 2007. № 1(27). С. 12–15.
7. Donovan R. K. All Around Cure – If I Don't Agree? Oklahoma: Cambridge University. 2000. 196 p.
8. Чжу Тін. Застосування гнучкої методології (Agile) при плануванні спільної міжнародної програми навчання спеціалістів. Управління розвитком складних систем. 2020. № 41. С. 156–162, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.
41.156-162.
9. Nasrabadi, N., Dehnokhalaji, A., Korhonen, P., & Wallenius, J. (2019). A stepwise benchmarking approach to DEA with interval scale data. Journal of the Operational Research Society, 70(6), 954–961. https://doi.org/10.1080/01605682.2018.1471375.
10. Álvarez-Rodríguez, C., Martín-Gamboa, M., & Iribarren, D. (2019). Combined use of data envelopment analysis and life cycle assessment for operational and environmental benchmarking in the service sector: A case study of grocery stores. Science of The Total Environment, 667, 799–808. https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2019.02.433
11. Лютікова М. В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. URL: http://www.rusnauka.com/33_NIEK_2008/Economics/37138.doc.
12. Ramón, N., Ruiz, J. L., & Sirvent, I. (2020). Cross-benchmarking for performance evaluation: Looking across best practices of different peer groups using DEA. Omega, 92, 102169. https://doi.org/10.1016/j.omega.2019.102169.
13. Дєнєжніков С., Серна В. Умови формування маркетингової діяльності закладу вищої освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. No 8 (102). С. 160–171.
14. Рейтингова таблиця вищих навчальних закладів «Топ-200 Україна» 2021 рік. URL: http://www.euroosvita.net/index.php/?category=49&id=6867.
15. Yeravdekar, S., & Behl, A. (2017). Benchmarking model for management education in India: A total interpretive structural modeling approach. Benchmarking, 24(3), 666−693. https://doi.org/10.1108/BIJ-06-2016-0082.
16. Чекаловська Г. З. Бенчмаркінг як метод підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 35. С. 76–79.
1. Navolska, N. V. (2016). Benchmarking as a tool for improving the efficiency of enterprises. Black Sea Economic Studies, 6, 79–82. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_6_18
2. Benchmarketing as a function of market research. URL:https://www.grandars.ru/student/marketing/benchmarking.html
3. Herasymchuk L. M., Pankovska, L. S. (2011). Benchmarking at the enterprise in the conditions of globalization. Economic sciences. Bulletin of the Khmelnytskyi National University, 3, 3, 99–103. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_3_3/099-103.pdf.
4. Yaremenko, L. M., Ponomarenko, Ya. A. (2018). Benchmarking as an effective technology for creating competitive advantages of Ukrainian enterprises. A young scientist, 11(63), 1246–1249. URL:http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/11/285.pdf
5. Okhrimenko, G. V. (2016). The use of benchmarking in the implementation of marketing of educational services by higher educational institutions of Ukraine. Marketing and innovation management, 1, 84–93.
6. Honcharuk, A. G. (2007). Benchmarking as a method of enterprise efficiency management. Economy: realities of time, 1 (27), 12–15.
7. Donovan, R. K. (2000). All Around Cure – If I Don't Agree? Oklahoma: Cambridge University, 196.
8. Zhu, Ting. (2020). The application of Agile's flexible methodology in planning a joint international specialist training program. Management of Development of Complex Systems, 41, 156–162, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2020.41.156-162.
9. Nasrabadi, N., Dehnokhalaji, A., Korhonen, P. & Wallenius, J. (2019). A stepwise benchmarking approach to DEA with interval scale data. Journal of the Operational Research Society, 70 (6), 954–961. https://doi.org/10.1080/01605682.2018.1471375.
10. Álvarez-Rodríguez, C., Martín-Gamboa, M. & Iribarren, D. (2019). Combined use of data envelopment analysis and life cycle assessment for operational and environmental benchmarking in the service sector: A case study of grocery stores. Science of The Total Environment, 667, 799–808. https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2019.02.433
11. Lyutikova, M. V. (2008). Benchmarking as a tool for increasing profitability and competitiveness of the enterprise. URL: http://www.rusnauka.com/33_NIEK_2008/Economics/37138.doc.
12. Ramón, N., Ruiz, J. L. & Sirvent, I. (2020). Cross-benchmarking for performance evaluation: Looking across best practices of different peer groups using DEA. Omega, 92, 102169. https://doi.org/10.1016/j.omega.2019.102169.
13. Deneznikov, S., Serna, V. (2020). Conditions for the formation of marketing activities of a higher education institution. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, 8 (102), 160–171.
14. Ranking table of higher educational institutions "Top-200 Ukraine" 2021. URL: http://www.euroosvita.net/index.php/?category=49&id=6867.
15. Yeravdekar, S. & Behl, A. (2017). Benchmarking model for management education in India: A total interpretive structural modeling approach. Benchmarking, 24(3), 666−693. https://doi.org/10.1108/BIJ-06-2016-0082.
16. Chekalovska, G. Z. (2018). Benchmarking as a method of increasing the competitiveness of higher education institutions. Black Sea Economic Studies, 35, 76–79.