Класифікація типів документів, що містять результати інтелектуальної та творчої діяльності
1. Інструкція про порядок депонування наукових робіт в ДНТБ України. URL: http://www.gntb.gov.ua/files/instr_dep.pdf
2. Ярошенко, Т. (2021). Відкритий доступ, відкрита наука, відкриті дані: як це було і куди йдемо: (до 20-ліття Будапештської ініціативи Відкритого доступу). Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук, (8), 10–26. https://doi.org/10.31866/2616-7654.8.2021.247582
3. Цивільний кодекс України : Закон України від 16 січня 2003 року. DOI: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#Text
4. Орлюк О. П., Андрощук Г. О., Бутнік-Сіверський О. Б. Право інтелектуальної власності: Академічний курс : підруч. для студ. вищих навч. закладів. Київ : Видавничий дім «ІН Юре», 2007. 696 с.
5. Світличний О. П. Право інтелектуальної власності : підручник. Київ : НУБіП України, 2017. 355 с.
6. Інтелектуальне право України / за заг. ред. проф. О. С. Яворської. Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. 608 с.
7. Морквян І. В. Суть та види інтелектуальних умінь. Наук. вісн. Мукачів. держ. ун-ту. Серія «Педагогіка та психологія». 2015. Вип. 2 (2). С. 70–74
8. Земсков А. И., Шрайберг Я. Л. Конкретные модели и проекты открытого доступа. Науч. и техн. библиотеки. 2008. № 7. С. 34–44.
9. Національний репозитарій академічних текстів: відкритий доступ до наукової інформації : монографія / О. С. Чмир та ін. ; Укр. ін-т наук.-техн. експертизи та інформації. Київ : УкрІНТЕІ, 2017. 200 с.
10. Вахонєва Т. М. Щодо визначення основних ознак інтелектуальної діяльності. Право та інновації. 2016. № 4. С. 140.
11. Fecher B. Open Science: One Term, Five Schools of Thought [Електронний ресурс] / Fecher B., Friesike S Opening Science . 2013. Р. 17– 47. DOI: 10.2139/ssrn.2272036.
12. Типологія документа : навч. посіб. для студентів ін-тів культури / Г. М. Швецова-Водка ; Рівнен. держ. ін-т культури. Київ: Кн. палата України, 1998. 78 с.
13. Лопатинська Л. А. Систематизація видів робіт науково-дослідної праці. Наукові праці НДФІ. 2019. № 1. C. 61–73.
14. Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посіб. для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнтів / за ред. А. Є. Конверського. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 352 с.
15. Кушнаренко Н. Н. Документоведение: Учебник. 2-е изд., перераб. и доп. Киев: Т-во "Знання", КОО, 2000. С. 328–329.
16. Семків В. О., Шандра Р. С. Інтелектуальна власність : підручник для студентів неюридичних факультетів. Львів: Галицький друкар, 2015. 280 с.
1. Instructions on the procedure for depositing scientific papers in the National Institute of National Science and Technology of Ukraine. URL: http://www.gntb.gov.ua/files/instr_dep.pdf
2. Yaroshenko, T. (2021). Open access, open science, open data: how it was and where we are going: (to the 20th anniversary of the Budapest Open Access Initiative). Ukrainian Journal of Library Science and Information Sciences, 8, 10–26. https://doi.org/10.31866/2616-7654.8.2021.247582
3. Civil Code of Ukraine: Law of Ukraine dated January 16, 2003. DOI: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#Text
4. Orlyuk, O. P., Androschuk, G. O., Butnik-Siverskyi, O. B. (2007). Intellectual property law: Academic course: tutorial. for students higher education institutions. Kyiv: IN Yure Publishing House, 696.
5. Svitlichny, O. P. (2017). Intellectual property law: a textbook. Kyiv: NUBiP of Ukraine, 355.
6. Intellectual law of Ukraine. (2016). according to general ed. Prof. O. S. Yavorska. Ternopil: Textbooks and manuals, 608.
7. Morkvyan, I. V. (2015). The essence and types of intellectual skills. Scientific Bulletin of Mukachevo. state university "Pedagogy and Psychology" series, 2 (2), 70–74
8. Zemskov, A. I., Shreiberg, Y. L. (2008). Concrete models and projects of open access. Science and technical libraries, 7, 34–44.
9. Chmyr, O. S. et al. (2017). National repository of academic texts: open access to scientific information: monograph. Ukraine Institute of Science and Technology expertise and information, Kyiv: UkrINTEI, 200.
10. Vakhoneva, T. M. (2016). Regarding the definition of the main signs of intellectual activity. Law and innovation, 4, 140.
11. Fecher, B., Friesike, S. (2013). Open Science: One Term, Five Schools of Thought [Electronic resource]. Opening Science, 17– 47. DOI: 10.2139/ssrn.2272036.
12. Shvetsova-Vodka, H. M. (1998). Typology of the document: education. manual for students of cultural institutes. Rivne state Institute of Culture. Kyiv: Kn. Chamber of Ukraine, 78.
13. Lopatynska, L. A. (2019). Systematization of types of research work. Scientific works of NDFI, 1, 61–73.
14. Fundamentals of methodology and organization of scientific research: Education. manual for students, cadets, graduate students and adjuncts. (2010). Edited by A. E. Konverskyi. Kyiv: Center for Educational Literature, 352.
15. Kushnarenko, N. N. (2000). Document studies: Textbook. 2nd ed., revised. and additional Kyiv: T-vo "Knowledge", KOO, 328–329.
16. Semkiv, V. O., Shandra, R. S. (2015). Intellectual property: a textbook for students of non-law faculties. Lviv: Halytskyi printer, 280.