Багаторівнева модель проєктно-орієнтованого управління навчальною діяльністю закладу фахової освіти
1. Логинов О. В. Основні проєкти розвитку освітньої діяльності ВНЗ. Technology Audit and Production Reserves. 2013. № 1 (3). С. 33–36. DOI: 10.15587/2312-8372.2013.12256.
2. Онищенко С. П., Логинов О. В. Організація розподілу завдань по підрозділам проєктно-орієнтованого ВНЗ. Technology Audit and Production Reserves. 2016. № 4 (3). С. 61–67. DOI: 10.15587/2312-8372.2016.76138.
3. Коляда О. П. Стратегічна діяльність і стратегічні портфелі проєктів вищого навчального закладу в умовах соціально-демографічної кризи. Управління проєктами та розвиток виробництва. 2008. № 4 (28). С. 67–72. URL: http://www.pmdp.org.ua/images/Journal/28/08kopusk.pdf (дата звернення: 29.03.2025).
4. Бушуєв С. Д., Криворучко О. В., Цюцюра М. І. Застосування моделі "Нова Башта Р2М" в управлінні проєктами розвитку освіти. Управління розвитком складних систем. 2014. Вип. 17. С. 5–11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2014_17_3 (дата звернення: 29.03.2025).
5. Белощицкий А. А. Структура методологии проектно-векторного управления образовательными средами. Управління розвитком складних систем. 2011. № 7. С. 121–125. URL: https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8730 (дата звернення: 29.03.2025).
6. Коляда О. П. Інструментальний засіб відбору проєктів у портфель вищого навчального закладу в рамках концепції стратегічної єдності. Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2010. № 1/2 (43). С. 31–33. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2010_1%282%29__10 (дата звернення: 29.03.2025).
7. Кучанський О. Ю., Білощицький А. О., Андрашко Ю. В., Ван Ї. Розробка компетентнісного методу формування інформаційних просторів виконавців освітніх проєктів в динамічному середовищі. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2022. № 1 (3). С. 66–73. DOI: 10.15587/1729-4061.2022.253043.
8. Чжу Тін. Визначення й оцінка конкурентних сторін при розробці міжнародних спільних освітніх проєктів. Управління розвитком складних систем. 2022. № 51. С. 122–129. DOI: 10.32347/2412-9933.2022.51.122-129.
9. Мельниченко О. І., Лебідь І. Г., Ткаченко В. А. Системний аналіз управління комунікаціями в освітніх проєктах. Управління розвитком складних систем. 2020. № 41. С. 28–34. DOI: 10.32347/2412-9933.2020.41.28-34.
10. Семко І. Б., Мокієнко Ю. М. Аналіз ризиків освітніх проєктів в умовах діджиталізації. Управління розвитком складних систем. 2021. № 48. С. 39–46. DOI: 10.32347/2412-9933.2021.48.39-46.
11. Белощицкий А. А. Управление проблемами в методологии проектно-векторного управления образовательными средами. Управління розвитком складних систем. 2012. № 9. С. 104–107. URL: https://urss.knuba.edu.ua/files/zbirnyk-9/104-107.pdf (дата звернення: 29.03.2025).
12. Данченко О. Б., Олєйнікова Т. Ю., Стріб А. В. Управління ризиками проєктів навчання в умовах модульно-рейтингової системи. Управління проєктами та розвиток виробництва. 2007. № 2 (22). С. 84–88.
13. Шаров О. І. Підстави розроблення освітнього проєкту компетентнісно-кваліфікаційного навчання студентів. Управління проєктами та розвиток виробництва. 2011. № 3 (39). С. 18–25. URL: http://www.pmdp.org.ua/images/Journal/39/11soikns.pdf (дата звернення: 29.03.2025).
14. Кузьмінська Ю. М. Класифікація освітніх проєктів підвищення кваліфікації в структурі безперервної освіти. Управління проєктами та розвиток виробництва. 2019. № 1 (69). С. 38–52.
15. Борзенко-Мірошніченко А. Ю. Офіс управління портфелем проєктів регіонального освітнього кластеру. Управління проєктами та розвиток виробництва. 2011. № 2 (38). С. 135–141.
16. Ковтун Т. А., Меркт О. В., Фіногенова І. О. Маркетинг-орієнтоване управління наданням фахових освітніх послуг. Розвиток транспорту. 2024. № 1 (20). С. 27–34. DOI: 10.33082/td.2024.1-20.03.
1. Loginov, O. V. (2013). Basic projects of educational activity development of higher educational institutions. Technology Audit and Production Reserves, 1 (3), 33–36. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12256.
2. Onyshchenko, S. P., & Loginov, O. V. (2016). Organization of tasks distribution by subdivisions of a project-oriented higher education institution. Technology Audit and Production Reserves, 4 (3), 61–67. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.76138.
3. Koliada, O. P. (2008). Strategic activity and strategic project portfolios of a higher educational institution in the conditions of socio-demographic crisis. Project Management and Production Development, 4 (28), 67–72. http://www.pmdp.org.ua/images/Journal/28/08kopusk.pdf.
4. Bushuev, S. D., Kryvoruchko, O. V., & Tsiutsiura, M. I. (2014). Application of the "New Tower P2M" model in managing education development projects. Management of Complex Systems Development, (17), 5–11. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2014_17_3.
5. Beloshchitsky, A. A. (2011). Structure of project-vector management methodology for educational environments. Management of Complex Systems Development, (7), 121–125. https://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/8730.
6. Koliada, O. P. (2010). Instrumental tool for selecting projects into the portfolio of a higher educational institution within the concept of strategic unity. Eastern-European Journal of Advanced Technologies, 1/2 (43), 31–33. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2010_1%282%29__10.
7. Kuchanskyi, O. Yu., Biloshchytskyi, A. O., Andrashko, Yu. V., & Van, Yi. (2022). Development of a competency-based method for forming information spaces of educational project executors in a dynamic environment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (3), 66–73. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.253043.
8. Zhu, Ting. (2022). Definition and evaluation of competitive aspects in the development of international joint educational projects. Management of Complex Systems Development, (51), 122–129. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2022.51.122-129.
9. Melnychenko, O. I., Lebid, I. H., & Tkachenko, V. A. (2020). System analysis of communication management in educational projects. Management of Complex Systems Development, (41), 28–34. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2020.41.28-34.
10. Semko, I. B., & Mokienko, Yu. M. (2021). Analysis of risks of educational projects in the conditions of digitalization. Management of Complex Systems Development, (48), 39–46. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2021.48.39-46.
11. Beloshchitsky, A. A. (2012). Problem management in the methodology of project-vector management of educational environments. Management of Complex Systems Development, (9), 104–107. https://urss.knuba.edu.ua/files/zbirnyk-9/104-107.pdf.
12. Danchenko, O. B., Oliinykova, T. Yu., & Strib, A. V. (2007). Risk management of educational projects in the modular-rating system. Project Management and Production Development, 2 (22), 84–88.
13. Sharov, O. I. (2011). Foundations for developing an educational project of competency-qualification training for students. Project Management and Production Development, 3 (39), 18–25. http://www.pmdp.org.ua/images/Journal/39/11soikns.pdf.
14. Kuzminska, Yu. M. (2019). Classification of educational projects for professional development in the structure of continuous education. Project Management and Production Development, 1 (69), 38–52.
15. Borzenko-Miroshnychenko, A. Yu. (2011). Project portfolio management office of a regional educational cluster. Project Management and Production Development, 2 (38), 135–141.
16. Kovtun, T. A., Merkt, O. V., & Finogenova, I. O. (2024). Marketing-oriented management of professional educational services provision. Transport Development, 1 (20), 27–34. https://doi.org/10.33082/td.2024.1-20.03.