ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТИЗАЦІЇ ЗОВНІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНИМИ ПРОЕКТАМИ

Заголовок (російською): 
Особенности проектизации внешних коммуникаций на примере управления рекламными проектами
Заголовок (англійською): 
Features of management of external communications on the example of management advertising projects
Автор(и): 
Г.Г.Оборська
Ключові слова (укр): 
проектизація зовнішніх комунікацій, рекламний проект, модель
Анотація (укр): 
Розглянуто особливості проектизації зовнішніх комунікацій на прикладі управління рекламними проектами. Встановлено, що рекламну діяльність будь-якого підприємства з просування на ринок продукції необхідно розглядати як один з елементів системи проектного управління підприємством, що дозволяє розробити нові методи управління рекламними проектами.
Анотація (рус): 
Установлено, что рекламную деятельность любого предприятия необходимо рассматривать как один из элементов системы проектного управления предприятием, что позволяет разрабатывать новые методы управления рекламными проектами.
Анотація (англ): 
It is set that advertising activity of any enterprise must be examined as one of elements of the system of project management an enterprise, that allows to develop the new methods of management advertising projects.
Публікатор: 
Київський національний університет будівництва і архітектури
Назва журналу, номер, рік випуску (укр): 
Управління розвитком складних систем, номер 8, 2011
Мова статті: 
Українська
Формат документа: 
application/pdf
Документ: 
Дата публікації: 
25 Ноябрь 2011
Номер збірника: 
Розділ: 
Управління проектами
Університет автора: 
Одеський національний політехнічний університет,Одеса
Литература: 
  1. Нивен П.Р. Сбалансированная Система Показателей: Шаг за шагом : максимальное повышение эффективности и закрепление полученных результатов / Пер. с англ. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2004. – с. 328.
  2. Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты / Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – с. 512, ил.
  3. Коваленко Н. В. Показниковий підхід до управління якістю в мультипроектному середовищі проектно-орієнтованих компаній / Н. В. Коваленко // Управління проектами та розвиток виробництва : зб. наук. пр. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2009. – № 1 (29).– С. 70–75.
  4. Мазур И.И. Управление качеством: Учеб. пособие/ И.И. Мазур, В.Д. Шапиро; Под ред. И.И. Мазура. – М.:Высш. шк., 2003. – 334 с.:.
  5. Андерсен Бьерн. Бизнес-процессы. Инструменты совершенствования / Пер. с англ. С.В. Ариничева/ Науч. ред. Ю.П. Адлер. – 3-е изд. – М.:РИА «Стандарты и качество», 2005. – 272 с.