Аннотації

Автор(и):
Г.Г.Оборська
Дата публікації:

25.11.2011

Анотація (укр):

Розглянуто особливості проектизації зовнішніх комунікацій на прикладі управління рекламними проектами. Встановлено, що рекламну діяльність будь-якого підприємства з просування на ринок продукції необхідно розглядати як один з елементів системи проектного управління підприємством, що дозволяє розробити нові методи управління рекламними проектами.

Анотація (рус):

Установлено, что рекламную деятельность любого предприятия необходимо рассматривать как один из элементов системы проектного управления предприятием, что позволяет разрабатывать новые методы управления рекламными проектами.

Анотація (англ):

It is set that advertising activity of any enterprise must be examined as one of elements of the system of project management an enterprise, that allows to develop the new methods of management advertising projects.

Література:

  1. Нивен П.Р. Сбалансированная Система Показателей: Шаг за шагом : максимальное повышение эффективности и закрепление полученных результатов / Пер. с англ. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2004. – с. 328.
  2. Каплан Роберт С., Нортон Дейвид П. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты / Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – с. 512, ил.
  3. Коваленко Н. В. Показниковий підхід до управління якістю в мультипроектному середовищі проектно-орієнтованих компаній / Н. В. Коваленко // Управління проектами та розвиток виробництва : зб. наук. пр. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2009. – № 1 (29).– С. 70–75.
  4. Мазур И.И. Управление качеством: Учеб. пособие/ И.И. Мазур, В.Д. Шапиро; Под ред. И.И. Мазура. – М.:Высш. шк., 2003. – 334 с.:.
  5. Андерсен Бьерн. Бизнес-процессы. Инструменты совершенствования / Пер. с англ. С.В. Ариничева/ Науч. ред. Ю.П. Адлер. – 3-е изд. – М.:РИА «Стандарты и качество», 2005. – 272 с.