Аннотації
02.07.2010
Запропоновано інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи в умовах Болонського процесу, до яких відносяться: навчальні плани, множина обмежень на формування навчальних планів спеціальностей, контингент студентів, контингент викладачів.
Предложены информационные технологии планирования и мониторинга объемов учебной работы в условиях Болонского процесса, к которым относятся: учебные планы, множественное число ограничений на формирование учебных планов специальностей, контингент студентов, контингент преподавателей.
Information technologies of planning and monitoring of volumes of educational work are Offered in the conditions of Bolonskogo of process, to which belong: curricula, plural of limits on forming of curricula of specialities, contingent of students, contingent of teachers.
- Матрос Д.Ш. Управление качеством образования на основе новых информационных технологий и образовательного мониторинга / Д.Ш. Матрос,
Д.М. Полев, Н.Н. Мельникова // – М.: Педагогическое общество России, 2001. – 128с. - Камінський О.Е. Нові інформаційні технології в управлінні багатофункціональними об’єктами (на практиці системи управління вищими навчальними закладами)/ О.Е. Камінський – К.: 1997, Київський національний економічний інститут. – 184 с.
- Биков В.Ю. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології: Колективна монографія / В.Ю. Биков, О.О. Гриценчук, Ю.І. Жук та ін.// – К.: Атака, 2005. – 252 с.
- Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія/В.Ю. Быков - К.: Атака, 2009.- 684 с.
- Вища освіта України і Болонський процес: навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш,
В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004.-384с. Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців. Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.01.2004 р. № 48 "Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу. - Освітні технології: навч.-методичний посібник / За ред. О.М.Пехоти. – К.: А.С.К., 2001. – 255с.
- Лізунов П.П. Моделі та засоби формування комплексного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу / П.П. Лізунов, А.О. Білощицький // Системи обробки інформації. – Х.: ХУ ПС, 2007. – Вип. 5(63). – С. 2-7.
- Билощицкий А.О. Информационные технологии в управлении научно-образовательным процессом высшего учебного заведения / А.О. Билощицкий, П.П. Лизунов,
Л.Д. Мыснык, Ю.Н. Тесля // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Науковий журнал №8(126) Частина 1 – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2008. – С.287-293.
- Поліщук В.Т. Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк. — 2006. — N 1. — С. 35-52.
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.10.2004 р. № 812 "Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу".
- Наказ Міністерства освіти і науки України №450 від 12.01.2002р.