Аннотації
01.11.2013
Розглянуто інформаційне наповнення віртуальних спільнот як джерело отримання інформації про геопросторові об’єкти для формування інформаційного образу на основі виявлення та аналізу визначених лексичних структур.
Рассматривается информационное наполнение виртуальных сообществ как источник получения информации о геопространственных объектах для формирования информационного образа на основе выявления и анализа определенных лексических структур.
In the article is considering the virtual communities content as a source of information about a geospatial objects forming the information image based on the identification and analysis of certain lexical structures.
1. Геопросторові дані [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/
2. Кусина О.А. Социальные сети как эффективный инструмент маркетинга в индустрии встреч // Креативная экономика. — 2013. — № 1 (73). — С. 118-123.[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.creativeconomy.ru/articles/27543//
3. Пелещишин А.М. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями у мовах розвитку інформаційного суспільства: монографія / А. Пелещишин, Ю. Сєров, О. Березко, О. Пелещишин, О. Тимовчак-Максимець, О. Марковець; за заг. ред. А. Пелещишина. – Львів: В-во НУ «ЛП», 2012. – 368 с.
4. Про містобудівний кадастр: Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/559-2011-%D0%BF.
5. Хміль І. Формування пошукових запитів для опрацювання інформації у геоінформаційних системах // Інформація, комунікація, суспільство: матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів. – Львів: Вид. Львівської політехніки, 2012. – С. 122-123.
6. Buscaldi D., Rosso P. Map-based vs. knowledge-based toponym disambiguation // Proceedings of the 2nd International Workshop on Geographic Information Retrieval (GIR 2008). – 2008. – Р. 19 – 22.
7. Kalev H. Leetaru Fulltext Geocoding Versus Spatial Metadata for Large Text Archives: Towards a Geographically Enriched Wikipedia // D-Lib Magazine. – 2012. – Vol. 18. – № 9-10. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dlib.org/dlib/september12/leetaru/09leetaru.html.
8. Pekar V., Ou Sh. Discovery of Subjective Evaluations of Product Features in Hotel Reviews // Journal of Vacation Marketing. – 2008. – Vol. 14. – № 2. – P. 145 – 155.