АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ КРЕАТИВНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ В КОМАНДАХ ІТ-ПРОЕКТІВ
1. Bonacorsi, Steven «Kano Model and Critical To Quality Tree», Six Sigma and Lean Resources – Home. Web. 26 April 2010.
2. Зінов'єв В.Н. Менеджмент: навчальний посібник / В.М. Зінов'єв. – 3-е изд. – М .: Торг. корпорація «Дашков і К», 2010. – 480 с.
3. Стенлі Соммерсби «7 заповідей креативного менеджера» / Липень, 2007.
4. Лепський В.В., Кузьмінська Ю.М. Застосування методу перехресної соціометричної оцінки до визначення креативності команди проекту//Вісник НТУ «ХПІ». – 2015. – № 2 (1111).
5. Кандауров М.М., та ін. «Інноваційний менеджмент» / Сучасні Знання, 2006.
6. Jan Moorman «Measuring User Delight using the Kano Methodology», Interaction13 conference, Toronto, January 2013.
7. Новохацька Д.В. Особливості та проблеми реалізації ІТ-проектів в Україні. – Черкаси, Вісник ЧДТУ, 2016, № 2. – С.72-77.
8. Креативні технології управління проектами та програмами: Монографія / Бушуєв С.Д., Бушуєва Н.С., Бабаєв І.А., Яковенко В.Б., Гриша Є.В., Дзюба С.В., Войтенко О.С. – К .: «Саміт-Книга», 2010. – 768 с.
9. Креативне корпоративне управління: теорія і практика [Текст] : моногафія / К. С. Шапошников. – Х. : Вид-во ХДУ, 2010. – 256 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 220-253. – 350 екз.
10. Савіцька Н.В. Управління креативним потенціалом підприємства: стратегія і тактика / Н.В.Савіцька, О.Л.Коломієць // Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727.
11. Петрова В.М., Петров А.Н. Антропологічна теорія творчості і креативності // Сучасні наукомісткі технології. – 2007. – № 7. – С. 74-75;
12. Петров В. Базовий курс по теорії розв'язання винахідницьких завдань. – Тель-Авів, 2002
13. Флорида Р. Креативний клас: люди, які змінюють майбутнє. – М., 2011 року.
14. Каплан Р.С. Стратегічні карти / Р.С. Каплан, Д. П. Нортон; пер. з англ. – М.: ЗАТ «Олімп – Бізнес», 2005. – 512 с.
15. Боно Е. Шість капелюхів мислення / пер. з англ. – Мн .: «Попурі», 2006. – 208 с.
16. Henry J. Creative management. Second edition. London. 2010 року.
1. Bonacorsi, Steven. (2010). Kano Model and Critical To Quality Tree. Six Sigma and Lean Resources. Home. Web. 26 April 2010.
2. Zinoviev, V.N. (2010). Management.Tutorial, 3rd ed. Torg. Corporation "Dashkov and K", Moscow, Russia, 480.
3. Sommersby, Stanley. (2007). The 7 Commandments of the Creative Manager.
4. Lepsky, V.V. & Kuzminskaya, Yu.M. (2015). Application of the method of cross-sociometric evaluation to the determination of the creativity of the project team. Bulletin of the NTU "KhPI", 2 (1111). Kharkiv, Ukraine.
5. Kandaurov, M.M., et al.(2006). Innovative management. Modern knowledge.
6. Moorman, Jan.(2013). Measuring User Delight using the Kano Methodology. Interaction13 conference, Toronto, January 2013.
7. Novokhatska, D.V. (2016). Features and problems of implementing IT projects in Ukraine. Visnyk ChDTU, Cherkasy, Ukraine: 2, 72-77.
8. Bushuyev, S.D., Bushueva, N.S., Babaev, I.A., Yakovenko, V.B., Grisha, E.V., Dzyuba, S.V. and Voitenko, A.S. (2010). Creative technologies of project and program management. Monograph. Summit-Book, Kyiv,Ukraine, 768.
9. Shaposhnikov, K.S. (2010). Creative corporate management: theory and practice. Monograph. Vydavnytstvo KhDU, Kharkiv, Ukraine, 256.
10. Savitska, N.V. &Kolomijets, O.L. (2012). Management of the creative potential of the enterprise: strategy and tactics. Bulletin of the National University "Lvivska Polytechnika": Management and Entrepreneurship in Ukraine: Stages of Development and Developmental Issues, 727.
11. Petrova, V.N. & Petrov, A.N. (2007). Anthropological theory of creativity and creativity. Modern science-intensive technologies, 7, 74-75.
12. Petrov, V. (2002). Basic course on the .heory of solving inventive problems. Tel-Aviv, Izrael.
13. Florida, R. (2011). Creative class: people who change the future. Moscow, Russia.
14. Kaplan, R.S. & Norton, D.P. (2005). Strategic maps. Trans. With English. ZAT “ Olimp-Business”, Moscow, Russia. 512.
15. Bono, E. (2008). Six hats of thinking. Trans. With English. "Potpourri", Mn: 208.
16. Henry, J. (2010). Creative management. Second edition. London.
________________________________________________________________________________________