Оптимізація паливних витрат літака цивільної авіації із застосуванням систем IoT
1. Вовк О. О., Яковлєва А. В., Овчаренко Т. Л. Сучасний стан забезпеченості авіаційної галузі України паливами для повітряних суден. Наукоємні технології. 2013. № 3. С. 258 – 262. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_3_4.
2. Олешко Т., Марусич О. Пошук альтернативних шляхів забезпечення економічної стабільності авіакомпаній. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2014. Вип. 4. С. 70 – 75. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_4_16/.
3. Коваленко, Н., & Горностаєв, О. (2024). Економічні аспекти розвитку цивільної авіації в умовах післявоєнної відбудови: виклики та перспективи. Економіка та суспільство, (67). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-66.
4. Manuel Soler Arnedo. Universidad Carlos III de MadridОснови аерокосмічної техніки (Arnedo). Паливна система. https://ukrayinska.libretexts.org/Інженерна/Аерокосмічна_інженерія/Основи_аерокосмічної_техніки_(Arnedo)/05%3A_Літальні_прилади_та_системи/5.02%3A_Системи_літальних_апаратів/5.2.02%3A_Паливна_система.
5. Єршов А. В., Зеленіна О. А., Гелетей І. А., Марченко А. А. Вплив оптимальної зміни висоти польоту на економію палива та збільшення максимальної дальності польоту літака. Вісник двигунобудування. 2019. № 1. С. 6 – 12.
6. Гончаренко Т. А. Сучасні інформаційні технології для моделювання міського середовища та розробки цифрових двійників міських об’єктів. Управління розвитком складних систем. Київ, 2022. № 51. С. 87 – 93, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2022.51.87-93.
7. Мазуренко Р. В., Єременко Б. М. Інтелектуальна система керування трафіком великого міста: концепт онтології «моделі рішень». Управління розвитком складних систем. Київ, 2024. № 57. С. 174 – 180, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2024.57.174-180.
8. Лихова С. Я., Біленчук П. Д., Обіход Т. В. Авіаційна і космічна галузь України: технологічні і правові перспективи розвитку. Юридичний вісник. 2023. №3 (68). С. 25 – 35, dx.doi.org\10.18372/2307-9061.68.17970/
1. Vovk, O., Yakovleva, A, Ovcharenko, T. (2013). Current state of supply of aviation industry of Ukraine with fuels for aircraft. Scientific Technologies. Vol.3, pp. 258-262. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2013_3_4 .
2. Oleshko, T., Marusych, O. (2014). Search for alternative ways to ensure the economic stability of airlines. Bulletin of the Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economics, Issue 4, 70–75. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_4_16
3. Kovalenko, N., Gornostaev, O. (2024). Economic aspects of the development of civil aviation in the conditions of post-war reconstruction: challenges and prospects. Economy and Society. Vol. 67, 6 p.
4. Manuel Soler Arnedo (2022). Universidad Carlos III de MadridFundamentals of Aerospace Engineering (Arnedo). Fuel System. URL: https://ukrayinska.libretexts.org/Engineering/Aerospace_Engineering/Fundamentals_of_Aerospace_Engineering_(Arnedo)/05%3A_Flight_Instruments_and_Systems/5.02%3A_Flight_Systems/5.2.02%3A_Fuel_System.
5. Yershov, A., Zelenina, O., Geletey, I., Marchenko, A. (2019). The influence of the optimal change in flight altitude on fuel economy and increasing the maximum flight range of an aircraft. Visnyk dvigunobuduvannya. Vol.1, 6–12.
6. Honcharenko, T. (2022). Modern information technologies for simulation of the urban environment and creation of digital duplicate of city objects. Management of Development of Complex Systems, 51, 87–93, dx.doi.org\10.32347/2412-9933.2022.51.87-93.
7. Mazurenko, R. & Yeremenko, B. (2024). Intelligent traffic management system of a big city: ontology concept “decision models”. Management of Development of Complex Systems, 57, 174–180, dx.doi.org\10.32347/2412- 9933.2024.57.174-180.
8. Lykhova, S., Bilenchuk, P., Obikhod, T. (2023). Aviation and space industry of Ukraine: technological and legal prospects for development. Legal Bulletin. 3 (68), 25–35, dx.doi.org\10.18372/2307-9061.68.17970.